فناوری اطلاعات

رونمایی از «شایا» در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، امروز چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ و در چهارمین روز نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف ارائه خدمات و تجربه‌های ایرانسل در زمینه پشتیبانی مشتریان به سازمان‌ها و کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ، شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا» را به عنوان پلتفرم Call Center as a Service، رونمایی کرد.

شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، سرویسی است که با هدف تحول فضای کسب‌وکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری، خدمات برون‌سپاری مراکز ارتباط با مشتریان و توسعه نرم‌افزار را به کسب‌وکارها ارائه می‌کند.

از جمله مزایای سرویس شایا می‌توان به مرکز تماس هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی، نرم‌افزار کاربردی دستیار هوشمند و پلتفرم پیشرفته چت، ارزیابی مستمر کیفیت خدمات پشتیبانی، فضای آموزش حضوری و پلفترم آموزش آنلاین، تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته، گزارش‌دهی و ارائه داشبوردهای هوشمند آنلاین مدیریتی و… اشاره کرد که با هدف برون‌سپاری خدمات مرکز ارتباط، طراحی و اجرا شده است. ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال»، در سالن اصلی (۳۸) و سالن ۸و۹ بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ شرکت کرده و آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، تا ۸ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۶، به بازیدکنندگان و علاقه‌مندان معرفی می‌کند. غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن‌همراه 5G است و بازدید کنندگان می‌توانند کاربست‌های (use case) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا