اخبار سایت

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ دی



تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین، همانطور که توسط بلومبرگ با احتمال بالای ۹۰ درصد گزارش شده، قرار است که انقلابی در نحوه تعامل سرمایه‌گذاران نهادی با ارزهای دیجیتال ایجاد کند. این مقررات، راه را برای ایالات‌متحده هموار می‌کند و سرمایه‌گذاری شرکتی، به‌طور بالقوه نقدینگی بازار را افزایش می‌دهد و پویایی معاملات ارزهای دیجیتال را تغییر خواهد داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، پیش‌بینی‌ها در مورد قیمت بیت‌کوین به دنبال تایید این صندوق‌ها متفاوت است. برآوردهای محافظه‌کارانه آن را بین ۴۲هزار تا ۱۰۰هزار دلار قرار می‌دهد، با این حال، پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه‌تر نشان می‌دهد که این رقم به یک میلیون دلار افزایش می‌یابد. این پیش‌بینی‌ها هجوم مورد انتظار سرمایه نهادی و پویایی عرضه آتی، ازجمله رویداد هاوینگ بیت‌کوین را در نظر گرفتند.

تاثیر بالقوه بازار صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین فراتر از حدس و گمان قیمت است. هجوم وجوه نهادی و افزایش پیش‌بینی‌شده نقدینگی بازار می‌تواند منجر به پذیرش و تثبیت بیشتر بیت‌کوین به‌عنوان طبقه‌ای از دارایی شود.
در حالی که این پیش‌بینی‌ها نگاه اجمالی هیجان‌انگیزی به آینده بالقوه بیت‌کوین ارائه می‌دهند اما بر پایه عوامل مختلفی ازجمله تصمیم‌های نظارتی و پویایی بازار هستند. بازار ارزهای دیجیتال که به دلیل نوسانات خود شناخته می‌شود، از سرمایه‌گذاران می‌خواهد که با احتیاط و تحقیقات آگاهانه به این تحولات نزدیک شوند.

به‌طور قابل توجهی، تایید پیش‌بینی‌شده صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین در ایالات‌متحده، لحظه‌ای مهم برای صنعت ارزهای دیجیتال است که درها را به روی سرمایه‌گذاران نهادی باز می‌کند و به‌طور بالقوه پویایی بازار را تغییر می‌دهد. انتظار می‌رود تاثیر آن به‌طور قابل توجهی بر چشم‌انداز مالی تاثیر بگذارد و عصر جدیدی از سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در سراسر جهان را آغاز کند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۶۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۳۴ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۰.۲۸ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۷ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶.۴۹میلیارد دلار است که ۶.۴۲ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۷.۲۶ میلیارد دلار است که ۱۵.۶۱درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۰.۰۷ میلیارد دلار است که ۸۶.۱۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۴۲ هزار و  ۲۷۷.۷۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۱۰ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۲۲۷۱.۵۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۳۱ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۳۰۹.۳۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۴۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۶.۷۲ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۰۲.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۰۷ درصد کاهش
۶-  ریپل
قیمت: ۰.۶۱۱۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۵۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۸۲ درصد کاهش
۷- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد افزایش
۸-  کاردانو
قیمت: ۰.۵۹۴۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۱۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱.۶۵ درصد کاهش
۹ – آوالانچ
قیمت: ۳۸.۳۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۹.۲۷ درصد کاهش
۱۰ – دوج کوین
قیمت: ۰.۰۸۹۰۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۹۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۳ درصد کاهش

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا