اخبار سایت

Audiomojis؛ ویژگی جدیدی که سرگرمی را به مکالمات تلفنی اضافه می‌کند


 ویژگی جدیدی که در آخرین نسخه بتا اندروید فاش شده است، نوید افزایش سطح مکالمات تلفنی را از طریق جلوه‌های صوتی و انیمیشن می‌دهد. این قابلیت عنصر سرگرم کننده و تعاملی به ارتباطات روزانه ما اضافه می‌کند.

ویژگی جدید “Audiomojis” نام دارد که روشی منحصر به فرد برای برقراری ارتباط احساسات و واکنش‌ها در طول مکالمات تلفنی است و شامل چندین افکت صوتی و انیمیشن از جمله غم، تشویق، جشن، خنده و طبل زدن است.
 

یک لمس جدید و جذاب

“Audiomojis” مفهوم جدیدی نیست. پیش‌تر با نام “بازخورد صوتی” معرفی شده بود. با این حال، از سپتامبر 2023 این ایده شکل واقعی‌تری به خود گرفت.

در حالی که جزئیات نحوه ادغام Audiomojis در تماس‌های تلفنی هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود این قابلیت‌های صوتی و انیمیشن‌ها پویایی مکالمه را افزایش دهند.

Audiomojis چه در جشن گرفتن دستاوردهای یک دوست با کف زدن باشد، چه به اشتراک گذاشتن خنده با یک جلوه کمدی در زمان مناسب، Audiomojis آماده است تا تجربه جدید و جذاب به تعاملات تلفنی ما بیاورد.
 

سرگرمی را در ارتباطات بگنجانید

از ایموجی‌ها و گیف‌ها گرفته تا استیکرهای سفارشی، دنیای دیجیتال به طور مداوم در حال تکامل است تا راه های خلاقانه‌تری برای ابراز احساسات و واکنش‌های کاربران ارائه دهد.

ابتکار گوگل برای معرفی “Audiomojis” به برنامه تلفن همراه خود با روند گسترده‌تر ترکیب عناصر سرگرم کننده و شخصی در ارتباطات دیجیتال سازگار است.

 

ویژگی جدید با ترکیب صدا و انیمیشن، این پیشرفت را یک گام جلوتر می‌برد، بنابراین عمق احساسی فوری پاسخ‌های ما را در طول تماس‌های تلفنی غنی می‌کند.

ارائه این ویژگی، نشان دهنده تعهد گوگل به افزایش تجربه کاربر است و روحیه نوآورانه این شرکت را در تجسم مجدد امکانات ارتباطات دیجیتال نشان می‌دهد.
 

چگونه با آن تعامل خواهیم داشت؟

علیرغم اینکه منتظر جزئیات بیشتر در مورد عرضه رسمی و پیاده‌سازی Audiomojis هستیم اما هنوز هم سوالاتی در مورد کاربردهای این ویژگی باقی می‌ماند.

مثلا اینکه آیا هر دو کاربر در تماس باید Audiomojis را فعال کنند تا طیف کاملی از جلوه‌های صوتی و انیمیشن‌ها را تجربه کنند؟ یا اینکه گوگل چگونه تضمین می‌کند که این واکنش‌های سرگرم کننده، جریان مکالمه را مختل نکند؟

با وجود این عدم قطعیت‌ها، معرفی “Audiomojis” نشان دهنده یک پیشرفت هیجان انگیز در دنیای ارتباطات دیجیتال است و بُعد جدیدی از بیان را در تماس های تلفنی ما به ارمغان می آورد.

همانطور که به جلو می‌رویم، تجربه تغییر تعاملات با Audiomojis  و اینکه آیا این ویژگی نوآورانه به یک عنصر اصلی در جعبه ابزار دیجیتال ما تبدیل می شود یا اینکه آن را نادیده می گیریم بسیار جذاب خواهد بود.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا