فناوری های نوین

پاویون دانش بنیانهای ایران در بزرگترین رویداد صنعت ساختمان در دبی



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نمایشگاه صنعت ساختمان BIG ۵ به عنوان بزرگترین رویداد صنعت ساختمان در جهان در روزهای ۴ تا ۷ دسامبر مصادف با ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در این نمایشگاه که به صورت سالانه در مرکز تجارت جهانی در دبی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، اتحاد جامعه جهانی صنعت ساختمان و ارائه آخرین دستاوردهای نوآورانه و نوین در این زمینه به جهانیان است. برگزارکنندگان بیگ فایو معتقد به تسهیل و تسریع پیشرفت در صنعت ساختمان هستند.

این نمایشگاه در ۴۰ سال اخیر سازوکار بی همتایی را برای فعالان صنعت ساخت و ساز فراهم کرده است تا بتوانند مسیرهای جدید تجاری در آسیا و به خصوص خاورمیانه ایجاد کنند. شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی می‌توانند با حضور در این نمایشگاه علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات خود، به تبادل دانش با شرکت‌های بزرگ دنیا در حوزه ساختمان بپردازند. همچنین ایجاد شبکه جدید همکاری و برقراری ارتباط با تولیدکنندگان دیگر کشورها، مزیت دیگری برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه محسوب می‌شود.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند با آخرین دستاوردهای حوزه‌های کاشی و سرامیک، سنگ ساختمانی، طراحی، دکوراسیون داخلی، معماری، مواد و مصالح ساختمانی، رنگ، سیستم‌های تهویه مطبوع و هواساز آشنا شوند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا