بازار

تور بالی

تور بالی لقب بهشت را بر روی زمین از آن خود کرده است و سالانه گردشگران زیادی برای سفر به این منطقه مشتاق هستند. شاید برایتان جالب باشد بدانید صنعت گردشگری و توریسم در این منطقه به قدری بالا می باشد که تا 80 درصد اقتصاد آن، به همین وسیله تامین می شود. بالی جزیره ای در کشور اندونزی می باشد و علت علاقه بیشتر گردشگران به این جزیره، وجود سواحل بکر و زیبای آن می باشد.

البته لازم است بدانید تنها وجود طبیعت بکر و منحصر به فرد در این منطقه، باعث جذب گردشگر نمی شود و عوامل دیگری همچون آداب و رسوم های خاص آن و معماری بی نظیرش، در جذب گردشگر موثر می باشد. در نتیجه با وجود تمامی این تفاسیر، بالی به جزیره ای فوق العاده و جذاب تبدیل شده است. حال شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چرا باید به بالی سفر کنید؟ در ادامه در ان خصوص اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

چرا بالی؟

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم تور بالی، ویژگی های زیادی برای ارائه دارد. از مهم ترین دلایل برای سفر به بالی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سواحل زیبای بالی
  • طبیعت بکر
  • معابد باشکوه
  • شالیزارهای پلکانی
  • بازار های قدیمی خاص و غیره.

توجه داشته باشید تمامی این موارد تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های این جزیره بکر و دوست داشتنی می‌باشد و قطعاً در این مقاله نمی‌توان به طور کامل جذابیت‌های این جزیره را به تصویر کشید. در ضمن سفر با تور، به بالی به جای سفر شخصی، دارای مزایایی می‌باشد و یکی از اصلی‌ترین این موارد، اخذ آسان ویزای این جزیره می‌باشد. در نتیجه اگر قصد سفر به بالی را به وسیله تور دارید تنها لازم است چمدان خود را ببندید و بقیه کارها را به آژانسی معتبر بسپارید. چرا که در سفرهای شخصی مسئولیت‌هایی مانند رزرو بلیط، رزرو هتل، اخذ بیمه مسافرتی و غیره با شخص شما می باشد. تور بالی نوید گشت یکی از تورهای پر فروش در کشور است.

از مهم ترین مواردی که در خصوص بالی باید بدانید انتخاب زمان صحیح برای سفر به این جزیره دوست داشتنی می باشد. چرا که این جزیره یعنی بالی، دارای دو نوع آب و هوای خشک و بارانی می باشد و سفر به این جزیره در فصل های بارانی، باعث می شود تا شخص نتواند از تمامی تفریحات این جزیره استفاده نماید. برای استفاده از تمامی تفریحات آبی، ماه های تیر تا شهریور مناسب می باشد.

مدارک لازم برای سفر به بالی

برای سفر به جزیره باید در خصوص شرایط و مدارک آن اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید. قبل از هر چیزی باید بدانید برای سفر به این جزیره دوست داشتنی، نیاز به اخذ ویزای اندونزی دارید. توجه داشته باشید ویزای اندونزی برای ایرانیان به صورت الکترونیکی صادر می شود و برای اخذ آن نیاز به مراجعه حضوری به سفارت نیست. مدت زمان این ویزا 60 روز می باشد و دارای قابلیت تمدید دوباره نیز می باشد. شرایط و مدارک لازم برای سفر به بالی به شرح ذیل می باشد:

  • دارای پاسپورتی با انقضای حداقل 6 ماه.
  • دو قطعه عکس 4*3
  • بلیط پرواز رفت و برگشت.
  • کپی از صفحات شناسنامه و کارت ملی.

توجه داشته باشید این مدارک برای آن که قصد سفر به بالی را به همراه تور داشته باشید کاربردی است و در صورتی که سفر به صورت انفرادی را انتخاب کرده باشید کارتان سخت تر می شود و لازم است تا ضمانت نامه بانکی را با موجودی حداقل 2000 دلار ارائه نمایید.

خرید تور بالی دارای مزیت های بسیاری می باشد که برای خرید آن دیگر نیازی به طی کردن این مراحل نیست و به راحتی می توانید با سپردن کار ها به آژانس های هواپیمایی، تجربه سفری دل انگیز را کسب نمایید. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چگونه با سفر به بالی از طریق تور، احتیاجی به طی کردن مراحل سخت و دشوار ضمانت نامه بانکی نیست؟

در پاسخ باید گفت در چنین زمانی آژانس های هواپیمایی در قالب اسپانسر عمل می کنند و بهترین شرایط را برای مسافر خود در نظر می گیرند.

قیمت تور بالی

قیمت این تور با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. مواردی نظیر، تاریخ رزرو، تاریخ پرواز، فصل سفر، تعداد روز های اقامت، هتلی که قصد اقامت در آن را دارید و غیره.

لازم است بدانید سفر به بالی، سفری لاکچری و لوکس به حساب می آید. با تمامی این اوصاف افراد علاقمند به سفر به این جزیره می توانند با یک برنامه ریزی صحیح و انتخاب یک تور بی نظیر، سفری خاطر انگیز را تجربه نمایید. توجه داشته باشید اگر به دنبال سفری اقتصادی هستید می توانید با انتخاب یک آژانس هواپیمایی درجه یک، سفری بی نظیر را تجربه نمایید.

خدمات تور بالی

هنگامی که تصمیم به سفر می گیرید خدماتی در مبدا و یا مقصد به شما ارائه می گردد. این کار به منظور رقم زدن بهترین اوقات برای شخص مسافر انجام می شود. به طور کلی می توان عنوان کرد خدماتی که در این تور عرضه می شود به شرح ذیل می باشد:

  • ترانسفر فرودگاهی
  • ویزای اندونزی
  • بیمه مسافرتی
  • گشت درون شهری و غیره.

اطلاعاتی در خصوص سفر به بالی

جمعیت جزیره بالی برابر با شهر تهران و حومه آن می باشد. در نتیجه در زمان حضور در این جزیره امکان جابه جایی راحت در آن وجود ندارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید برای رسیدن به شمال این جزیره لازم است تا 2 ساعت رانندگی نمایید. در نتیجه این که دقیقا در کدام قسمت این جزیره اقامت داشته باشید بسیار مهم می باشد. از بهترین مناطق برای سفر به بالی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کوتا بالی
  • لگیان بالی
  • سیمینیاک بالی
  • چانگو بالی و غیره.

توجه داشته باشید، انتخاب یک منطقه برای سفر به این جزیره، به هدف شما و علاقه شما برای سفر به آن بستگی دارد.

خرید تور بالی نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تور های لوکس و درجه یک، پشتیبان شما در تمامی مراحل سفر می باشد. تنها لازم است زمانی که تصمیم به سفر می گیرید به این آژانس مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید و تمامی مراحل را به کارشناسان این آژانس بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن امکان سفر به این جزیره رویایی برایتان فراهم شود.

دکمه بازگشت به بالا