بازارفناوری اطلاعاتفناوری های نوینکسب درآمد آنلاین

نکات مورد توجه در دانلود اینستاگرام و آپدیت های جدید آن

اپلیکیشن اینستاگرام آپدیت های بسیار زیادی به طور متداول انجام میدهد که با دانلود و نصب آن ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی به آن اضافه میشود. همواره سعی کنید اپلیکیشن های خود را به روز نمایید و از آخرین نسخه آن استفاده کنید تا از این قابلیت ها عقب نمایید.

برنامه کاربردی اینستاگرام Iinstagram یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای کاربردی شبکه های اجتماعی، برای سیستم عامل اندروید و IOS است .کاربران زیادی هر روزه از این برنامه کاربردی برای دست یابی به هدف های خود (اجتماعی، شخصی، تفریحی، تجاری و …) استفاده می کنند.

برخی از آپدیت های اخیر در آخرین نسخه اینستاگرام

آخرین آپدیت دانلود اینستاگرام به گفته سایت تایم کد ، شامل برخی موارد شده است که تغییرات بسیار خوبی از لحاظ امنیتی و کاربردی بوده است.

  • قابلیت استوری یک دقیقه
  • حذف یکی از اسلاید های پست های اسلایدی منتشر شده با دانلود اینستاگرام جدید
  • بررسی میزان امنیت پیج من

هر یک از آپدیت های ذکر شده در بالا بسیار کاربردی هستند. بطور مثال از آنجایی که برای تمامی کاربران امنیت پیج بسیار حایز اهمیت است، مورد سوم کمک بسزایی جهت افزایش امنیت پیج می نماید. یا در رابطه حذف اسلاید، احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که بعد از انتشار یک پست اسلایدی ، به هر دلیلی تصمیم به حذف یکی از اسلاید ها داشته باشید. به کمک قابلیت جدید اینستاگرام براحتی می توانید اسلاید مورد نظر را حذف نمایید.

علت های فعال نبودن گزینه های جدید پروفایل اینستاگرام چیست؟

  • با توجه به منطقه جغرافیایی فعال می‌شوند پس حتما چند نیز با برنامه های تغییردهنده آی پی سعی کنید وارد اکانت خود شوید شاید شما خوش باشید و اینستاگرام استیکر سوال ، لایو استوری و.. در پروفایل شما فعال کرد.
  • گاهی افراد به صورت تصادفی فعال می‌شوند.
  • گاهی با توجه به تعداد دنبال‌کنندگان و فعالیت در اینستاگرام فعال می‌شوند.
  • برخی از قابلیت ها با توجه به دستگاه‌های کاربران فعال می‌شوند، حتما پیشنهاد میکنیم در دستگاه دیگر سعی کنید وارد اکانت خود شوید تجربه برخی از کاربران نشان داده است که برخی از گزینه ها مثل لایو استوری به شدت وابسته به نوع و نسخه سیستم عامل، بروزرسانی نرم افزارهای از جلمه دوربین گوشی وابسته است.
  • نسخه سیستم عامل در فعال سازی قابلیت‌های جدید مثل تماس تصویری اینستاگرام تاثیر گذار هست.
  • تبدیل پروفایل اینستاگرام به حالت بیزنس می‌تواند باعث اضافه شدن یکسری از قابلیت ها در پروفایل شما شود.
  • در برخی ار مواقع اینستاگرام کاربران جدید را برای اهدا قابلیت‌های جدید در اولویت قرار می‌دهد.
  • سابقه ریپورت و اکشن بلاک می‌تواند تاثیر زیادی در زمان اضافه شدن قابلیت‌های جدید به پروفایل اینستاگرام داشته باشد.

سخن پایانی

هیچوقت در استفاده از فضای مجازی و پیام رسان ها ، زیاده روی نکنید. فراموش نکینید که این نرم افزار ها و فضا ها جهت گذراندن وقت و زمان اضافی می باشد و نباید زمان زیادی از روز خود را به آن ها اختصاص دهید. با این حال این شرکت ها همواره در حال افزایش قابلیت های خود جهت سرگرم کردن بیشتر شما می باشند. به شما پیشنهاد میکنیم در طول روز و هفته برای میزان استفاده خود از این اپلیکیشن ها تایم مشخصی تعریف کنید تا به زندگی ، کار و تحصیلتان لطمه ای وارد نشود. دانلود اینستاگرام که این روز ها بسیار افزایش یافته است در آینده ای نه چندان دور میتواند برای پیشرفت افراد و جوامع خطر ساز باشد. پس می توانیم با مدیریت میزان استفاده ، از این خطرات احتمالی پیشگیری کنیم.

دکمه بازگشت به بالا