اخبار سایت

«گلکسی زد فولد ۵»؛ از گوشی تاشو و جدید سامسونگ چه می‌دانیم؟



پیش‌فروش این محصول در حالی آغاز شده که سامسونگ گوشی هوشمند و تاشوی «گلکسی زد فولد ۵» را همزمان یک گوشی، تبلت و رایانه کامل معرفی کرده است. قیمت محصول جدید سامسونگ که پیشرفته‌ترین گوشی با سیستم عامل اندروید خواهد بود تقریبا ۱۸۰۰ دلار آمریکا است.

به گزارش ایتنا و به نقل از یورونیوز، این گوشی نسبت به مدل قبلی مشابه در میان گوشی‌های سامسونگ هم وزن کمتری دارد و هم از طراحی بهتری برخوردار است. وزن «گلکسی زد فولد ۵» (Galaxy Z Fold 5) تنها ۱۳ گرم از «آیفون ۱۴ پرو مکس» ساخت شرکت اپل بیشتر است.

سامسونگ مدعی است که طراحی جدید «گلکسی زد فولد 5» طول عمر آن را تا ۲۵ درصد افزایش داده است.

باتری Galaxy Z Fold 5 در صورت شش ساعت استفاده روزانه از صفحات بیرونی و درونی این گوشی تا ۴۸ ساعت به شارژ مجدد نیاز نخواهد داشت. 

 




از سوی دیگر Galaxy Z Fold 5 در مجموع پنج دوربین دارد و از این نظر در مقایسه با نسخه قبلی آن تغییر چندانی ایجاد نشده است.

گوشی «گلکسی زد فولد 5» برای امکانات بیشتر، طراحی بهتر و وزن کمتر خود مورد توجه قرار گرفته است. با این حال هزینه آن به دلیل استفاده از فناوری صفحه تاشو بالا است. استفاده‌کنندگان از این گوشی همچنین باید به دلیل همین فناوری بیشتر از تلفن همراه خود مراقبت کنند تا آسیب نبیند.

Galaxy Z Fold 5 را می‌توان سریع‌ترین و سازگارترین محصولی دانست که در سال ۲۰۲۳ در جیب جا می‌شود. در عین حال باید توجه داشت که نازک‌تر شدن گوشی باعث شده است تا تایپ پیام‌ها با استفاده از کیبورد دشوارتر شود.

 

هرچند «گلکسی زد فولد 5» به دلیل صفحه تاشو و قابلیت استفاده به عنوان تبلت، نیاز کمتر به شارژ باتری و کارایی چند جانبه می‌تواند گزینه‌ای جدی برای بسیاری از مصرف‌کنندگان باشد اما همزمان نمی‌توان قیمت بالا، ظرافت زیاد و هزینه زیاد تعمیر در صورت آسیب‌دیدن گوشی را از نظر دور داشت.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا