فناوری های نوین

هوش مصنوعی به حوزه وکالت نفوذ کرد



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، به تازگی اخباری از یک وکیل هوش مصنوعی احتمالی نگرانی هایی را ایجاد کرده که احتمالا ربات ها جایگزین انسان در این حوزه خواهند شد. با این وجود روش هایی وجود دارد که وکلا می توانند هوش مصنوعی را به نفع خود به کار گیرند.

طبق گزارش یک نشریه، یک وکیل کانادایی به نام چارلز گلاکستین (شریک و مدیل شرکت حقوقی جراحات شخصی گلاکستین) این فناوری را به کار گرفته تا زندگی خود و کارمندان و مشتریانش را راحت تر کند.

او در این باره می گوید: من طرفدار هوش مصنوعی هستم و می خواهم برنامه های مختلفی را آزمایش و از آنها استفاده کنم. من سیستم های مختلفی را آزمایش کردم و به کار گرفتم که تصور می کنم برای کسب و کار ما کارآمد است. من در هر مرحله از پرونده به این سیستم فکر می کنم.

نگاهی سریع به وب سایت شرکت نشان می دهد چت بات های هوش مصنوعی به کاربران کمک می کند در آن بخش های مختلف را بیابند و در پر کردن پرسشنامه ها به آنها کمک می کند.

گلاکستین همچنین از یک ابزار مدیریت پروژه هوش مصنوعی برای کنترل کارکنان و یادآوری فعالیت هایشان به آنها، استفاده می کند.

به گفته او در مرحله بعد یک سیستم هوش مصنوعی مختلف به آنها در انجام وظایف شان کمک می کند.

در کنار این موارد یک سیستم هوش مصنوعی برای بازیابی سوابق پزشکی و یک سیستم دیگر برای مدیریت پرونده نیز به کار می روند تا تحلیلی از گزارش ها در گذر زمان بسازند. در نهایت سیستم های صنعتی مبتنی بر هوش مصنوعی به ایجاد یک یادداشت حقوقی درباره موضوعات خاص کمک می کند و همچنین به تیم گلاکستین درباره اینکه پرونده قابل قبولی دارند یا خیر، مشاوره می دهد.

گلاکستین در این باره می افزاید: ما هفته ها در کتاب ها و کتابخانه ها تحقیق می کردیم، بعدا این جستجو به طور آنلاین انجام شد و اکنون به عنوان یک پیش نویس یادداشت انجام می شود که می توان براساس آن پرونده حقوقی را تنظیم کرد. قصدم این بود که از فناوری برای بهره ور تر کردن فعالیت ها استفاده کنم. به جای هدر دادن وقت با تحلیل و یا ایجاد یک پروژه اکنون می توان پروژه های بیشتری انجام داد.

اما همه چیز به این سادگی نیست، هر محتوایی که با هوش مصنوعی تولید می شود باید دوباره کنترل شود. به گفته این وکیل کانادایی هوش مصنوعی تمام فعالیت را انجام می دهد و تا حدی تصور می شود این فرایند یک راه میانبر است. اما در حقیقت چون فرد باید همه چیز را کنترل کند، ممکن است مدت زمان فعالیت او طولانی تر شود.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا