اخبار سایت

با خیال راحت در بیش از 10هزار رسانه بین‌المللی رپورتاژ آگهی خارجی منتشر کنید



—————- رپرتاژ آگهی —————–

انتشار رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های اصلی لینک‌سازی خارجی سایت است و می‌تواند تاثیر مثبتی روی سئو و بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو داشته باشد. این تکنیک نه‌تنها در ایران، بلکه در کشورهای مختلف، کسب‌وکارها با اهداف سئو، روابط عمومی یا تبلیغات در رسانه‌های داخلی یا بین‌المللی رپورتاژ آگهی منتشر می‌کنند. اگر کسب‌وکاری مخاطب غیرایرانی دارد و در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند، نیاز دارد برای نتیجه بهتر و جلب توجه گوگل، در رسانه‌های معتبر خارجی نیز رپورتاژ آگهی منتشر کند.

تریبون با فراهم‌کردن امکان انتشار رپورتاژ آگهی خارجی در بیش از ۱۰هزار رسانه خارجی، فرصتی را برای کسب‌وکارهای دارای مشتریان غیرایرانی ایجاد کرده است تا آن‌ها هم بتوانند از مزایای انتشار رپورتاژ آگهی برای بهبود وضعیت سئو و برندینگ خود استفاده کنند.

 

چه کسب‌وکارهایی به رپورتاژ آگهی خارجی نیاز دارند؟




در سطح وب، میزان قابل‌توجهی از سایت‌ها به زبان انگلیسی هستند و موتورهای جستجو این زبان را بهتر درک می‌کنند. در نتیجه، کسب‌وکارهایی که مخاطب غیرایرانی را هدف قرار گرفته‌اند و قصد دارند در نتایج جستجوی یک کشور دیده شوند، به رپورتاژ آگهی خارجی نیاز دارند. همچنین برخی از برندهای بزرگ داخلی، برای افزایش اعتبار برند خود در سطح بین‌المللی، از این تکنیک استفاده می‌کنند. از طرفی، سایت‌هایی که چندزبانه هستند و قصد دارند روی سئوی یک زبان خاص کار کنند، می‌توانند از این تکنیک استفاده کنند.

 

فرق رپورتاژ فارسی با رپورتاژ خارجی در چیست؟




استراتژی سئوی سایت و اهداف کسب‌وکار شما تعیین می‌کنند که چه زمانی از رپورتاژ خارجی یا رپورتاژ فارسی استفاده کنید. در قدم اول، باید بدانید که مخاطب هدف شما در کجا حضور دارد تا بتوانید نوع رسانه را انتخاب کنید. اگر مخاطبان شما در وب فارسی جستجو می‌کنند و رسانه‌های فارسی‌زبان را رصد می‌کنند، پس به احتمال زیاد، به سراغ انتشار رپورتاژ فارسی خواهید رفت. اگر مشتریان غیرایرانی را هدف قرار داده‌اید و نیاز دارید در بازار بین‌المللی فعالیت کنید، پس رپورتاژ خارجی یکی از راه‌های بهبود رتبه و افزایش بازدید سایت شماست.

 

مزایای خرید رپورتاژ آگهی خارجی از تریبون چیست؟




ارائه خدمات سئو به تمام کسب‌وکارهای فعال در داخل ایران یا خارج از ایران، یکی از اهداف تریبون است. از جمله مزایای خرید رپورتاژ آگهی خارجی از تریبون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

   – شرایط پرداخت و خرید

با توجه به مشکلات پرداخت ارزی در ایران، شما به‌راحتی می‌توانید رپورتاژ آگهی‌های خارجی خود را از طریق پرداخت ریالی خریداری کنید.

   – تولید محتوا متناسب با زبان و لحن رسانه

در کنار خرید رپورتاژ خارجی از تریبون، شما می‌توانید برای تهیه محتوا به زبان رسانه، از خدمات تولید محتوای  تخصصی تریبون نیز استفاده کنید و محتوای موردنیاز خود را سفارش دهید.

   – تنوع بالای رسانه‌ برای انتخاب رسانه

بیش از ۱۰هزار رسانه بین‌المللی به زبان‌های زنده دنیا در پنل تریبون حضور دارند و شما می‌توانید رپورتاژ آگهی خود را در معتبرترین خبرگزاری‌های خارجی تا رسانه‌های ایرانی چندزبانه و سایت‌های دانشگاهی منتشر کنید.

 

رپورتاژ آگهی یکی از تکنیک‌های بسیار قوی در زمینه سئو و افزایش رتبه در گوگل است و به‌عنوان یکی از تکنیک‌های رایج در لینک‌سازی خارجی به حساب می‌آید. اگر قصد دارید جایگاه سایت خود را در نتایج SERP غیرفارسی بهبود دهید و خبری را در سطح بین‌المللی منتشر کنید، هم‌اکنون می‌توانید رپورتاژ آگهی‌های خود را در متنوع‌ترین و منتخب‌ترین رسانه‌های خارجی از طریق triboon.net منتشر کنید.

 

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا