اخبار سایت

اسپاتیفای قرارداد ۳۲ میلیون‌ دلاری با هری و مگان را لغو کرد



بر اساس گزارشی که وال استریت ژورنال اخیرا منتشر کرد، ظاهرا مدیران اسپاتیفای و نتفلیکس از بهره‌وری پایین و بی‌تجربگی هری و مگان مارکل در امر تهیه‌کنندگی احساس خطر کرده‌اند.

این گزارش به حواشی قرارداد اسپاتیفای و بنیاد آرچول هری و مگان مارکل می‌پردازد که هفته پیش رسانه‌ای شد؛ قراردادی که پس از سه سال به پایان رسید و دیگر تمدید نشد.

به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، بر اساس این قرارداد ۲۰ میلیون دلاری‌ که طرفین سال ۲۰۲۰ امضا کردند، ساسکس‌ها فقط یکسری ۱۲ قسمتی از پادکست دوشس به نام «آرکه‌تایپس» را تولید کردند و بر خلاف قرار قبلی مبنی بر ساخت سری دوم، این قرارداد به پایان رسید.

وال استریت ژورنال در ادامه از قول کارمندان و همکاران بنیاد آرچول نوشت که این شرکت برنامه کاری مشخصی ندارد و به نظر می‌رسد این زوج از میزان کار موردنیاز برای تکمیل پروژه‌های سرگرم‌کننده شگفت‌زده شدند.

این نشریه همچنین فاش کرد که تیلور سوئیفت یکی از مهمانان پادکست مگان بوده که علی‌رغم دریافت نامه شخصی از دوشس، دعوت او را نپذیرفته است.

 

وال استریت ژورنال در مقاله خود به تغییرات داخلی شرکت آرچول نیز پرداخته است. سخنگوی شرکت در گفت‌وگو با این نشریه اعلام کرد که پس از کناره‌گیری ماندانا دیانی، رئیس بنیاد، از سمت خود، این شرکت با تریسی رایرسون، بازیگر و تهیه‌کننده به عنوان مدیر جدید تولید محتوا قرارداد بسته است.

در حالی که آرچول از تغییرات در شرکت‌ تازه‌تاسیس خود حمایت کرد، بعید است نتفلیکس نیز قرارداد ۱۰۰ میلیون دلاری خود با این زوج را تمدید کند. قرارداد بنیاد آرچول با نتفلیکس سال ۲۰۲۰ امضا شد و تا سال ۲۰۲۵ ادامه دارد اما آن‌ها تا امروز تنها یک مجموعه مستند برای این شبکه جهانی پخش فیلم و سریال تولید کرده‌اند.

وال استریت ژورنال به ایده‌های تولید محتوای این زوج که این پلتفرم‌ها رد کرده‌اند هم اشاره می‌کند. یکی از این ایده‌ها پادکستی بود که در آن شاهزاده هری با افرادی چون ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ درباره آسیب‌های دوران کودکی، مصاحبه کند.

ایده تولید یک انیمیشن کودکانه به نام «مروارید» برای نتفلیکس هم تایید این پلتفرم را دریافت نکرد. در ادامه نتفلیکس هم‌ اعلام ‌کرده قرار دادش برای ساخت مستند و‌ برنامه بعد از سال ۲۰۲۵ با این زوج را تمدید نخواهد کرد.

اما با همه ناکامی‌های گذشته، به نظر می‌رسد ساسکس‌ها هنوز از تولید محتوا ناامید نشده‌اند. آن‌ها اخیرا با آژانس استعدادیابی ویلیام موریس اندیوور(دبلیوام‌ئی) قراردادی با تمرکز بر تولید فیلم و سریال امضا کرده‌اند.

شرکت استعدادیابی ویلیام موریس اندیوور نماینده ستاره‌های هالیوودی چون ریانا، واین جانسون و مت دیمون است.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا