فناوری های نوین

حضور ۹ شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان دبی



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در این دوره نمایشگاه، هادی تاج الدین، معاون ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان عمران و ساختمان و فرشید ایلاتی، مدیر برنامه های ملی توسعه فناوری های بازار املاک و مستغلات هم به‌نمایندگی از طرف این ستاد از آخرین دستاوردهای تکنولوژیک شرکت های جهانی بازدید و مذاکراتی با برخی شرکت های حاضر در این نمایشگاه داشتند.

یکی از برنامه‌های ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان عمران و ساختمان در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و صدور خدمات فنی و مهندسی ، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

سیاستگذاری، آینده‌نگاری، تنظیم مقررات و تعاملات حاکمیتی، ارتقاء ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان عمران و ساختمان، نفوذ فناوری در بخش‌های اقتصادی غالب، بازارسازی داخلی و حمایت از توسعه صادرات، ارتقای زیرساخت‌های توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در بخش عمران و ساختمان از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

در پاویون ملی ایران هم شرکت های دانش بنیان البرز شیمی آسیا، پایا تخت جمشید، کارگاه نوآوری هفت و هشت دیبا، بتن اکسیر پادیر، مبتکر بتن سورین، کیمیا صنعت شیما، پیشتازان طاها بتیس، شهر هوشمند گیلسا، صنایع پایدار نفت و آب پارسیان نفتاب با حمایت معاونت علمی به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در حوزه صنعت ساختمان پرداختند.

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی، بزرگترین نمایشگاه تجاری مصالح و محصولات عمرانی در خاورمیانه است که هرساله میزبان بزرگترین گردهمایی متخصصان و مهندسان ساخت و ساز و عمرانی در منطقه است. در این رویداد با برگزاری بیش از ۱۳۰ سمینار و کارگاه آموزشی و معرفی و ارائه هزاران محصول معتبر و برتر دنیا توسط غرفه داران، اطلاعات جامع و کاملی در اختیار مهندسان و متخصصان این صنعت قرار داده می‌شود. این نمایشگاه با سه دهه سابقه توانسته سه هزار و ۲٠٠ غرفه دار از ٦٥ کشور و ۸۰ هزار متخصص را به خود جذب کند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا