فناوری های نوین

رویداد تبادل فناوری در حوزه صنایع غذایی برگزار می‌شود



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، در این رویداد واحدهای صنعتی فعال در صنایع غذایی، نیازهای فناورانه خود و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز توانمندی‌های خود برای رفع این نیازها را اعلام خواهند کرد.

همچنین در حاشیه این رویداد نیز نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنایع غذایی برپا می‌شود و این شرکت‌ها به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند. این رویداد از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر ادامه داد.

شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در این رویداد می‌توانند با مراجعه به آدرس https://evnd.co/ZXH۷y در این رویداد ثبت‌نام کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۶۶۵۳۹۷۳۴ و ۰۲۱۶۶۵۳۳۸۶۴ تماس بگیرند.

یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه توسعه بازار این شرکت‌ها، برگزاری رویدادهای تبادل فناوری است. در این رویدادها هدف به‌هم‌رسانی طرف عرضه به طرف تقاضا است.

در این رویدادها تاکنون بیش از ۲۱۰۰ نیاز دستگاه‌های اجرایی و صنایع بزرگ به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده و ۱۹۲ صنعت بزرگ کشور از حوزه فولاد تا خودرو در این رویدادها مشارکت کرده‌اند و در مجموع بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد میان شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای مختلف با حمایت صندوق نوآوری امضا شده است.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا