بازار

ویژگی های خرید قفس طوطی و قفس پرنده چیست؟

آماده و تهیه کردن یک قفس بزرگ برای پرنده یا طوطی خانگی شما برای زمانی که نیاز به سپری کرد بیشتر اوقات خود را در آن دارند بسیار مهم است.

برای بدست آوردن یک فضای ایده آل باید این موارد را در نظر بگیرید که وسایلی که داخل قفس پرنده خود قرار میدهید باعث از بین رفتن فضای تردد پرنده نشود.

وسایل باید به گونه ای تعبیه گردد که پرنده برای بال زدن متناوب به مشکل نخورد.

فضایی که توسط اسباب بازی ها و چوب های نشیمن و سایر لوازم مانند آبخوری و دانخوری را در نظر بگیرید و متناسب با جثه پرنده انتخاب درستی کنید.

قفس های زیادی در بازار وجود دارد که از لحاظ ایمنی و قابلیت استفاده خیال شما را راحت میکند اما حتما به نوع آبکاری ، رنگ و مدل درب های بزرگ که دستری راحت تری به داخل قفس دارد توجه کنید.

همچنین برای انتخاب قفس کاسکو یا سایر قفس طوطی سانان قفل های استفاده شده در قفس ، پایه ها توری فضله گیر و سینی کودکش برای تمیز کردن را با دقت بیشتری چک کنید.

کیفیت قفس طوطی و پرنده خانگی پرنده خانگی شما موضوعی است که توسط تولید کنندگان باید جدی گرفته شود.

از این رو تلاش کنید که از یک فروشگاه یا تولید کننده معتبر خرید کنید.

نوع آبکاری و پوشش قفس بسیار مهم است.

گروه تولیدی سپاس با پشتوانه ده ساله تولید قفس های زینتی پرندگان به عنوان یک تولید کننده قفس در این صنعت فعال میباشد.

در صوتری که آبکاری ضعیف و رنگ کیفیت پایینی داشته باشد احتمال مسمومیت با فلزات برای پرنده شما وجود دارد.

تنوع قفس های درون بازار به شما این امکان را می دهد که مطابق با سلیقه خود قفس هایی مانند قفس سقف باز شو ، هلالی ، شیروانی یا مستطیلی را انتخاب کنید.

البته مدل های جذاب دیگری مثل قفس هایی که داری پارک بازی در سقف هستند مانند قفس مبینا پلاس و قفس مبینا پرومکس برای طوطی شما وجود دارد.

قفس های سقف بازشو مانند قفس 1032 و 1033 این امکان را به شما می دهد که در قسمت بالای قفس یک چوب نشیمن اضافه کنید.

قفس هایی که دارای پارک بازی هستند به طوطی شما این امکان را میدهد که طوطی شما فضای زیادی برای جنب و جوش و بازی داشته باشند.

اما قفس هایی که ساده هستند مانند قفس خورشید یا قفس ارگ امنیت بیشتری را برای پرنده فراهم می کند.

زیرا پرنده دائم در قلمرو قفس خود میباشد.

گاهی نیاز هست که طوطی شما با خانواده به مسافرت بیاید یا برای چکاپ دوره ای نزد دامپزشک بروید یا حتی نیاز باشد چند ساعتی در روز پرنده خود را به همراه داشته باشید .

در این جا شما به یک قفس کوچک متناسب با جثه پرنده خود نیاز دارید.

که قفس مسافرتی یا کوله حمل طوطی سانان گزینه بهتری می باشد.

مسئله ای که باید به آن توجه کنید این است که بر خلاف قفس بزرگ دیگر نیازی به گذاشتن اسباب بازی طوطی ، چوب نشیمن اضافه یا لوازمی که فضای قفس پرنده را اشغال میکنند نیست و فقط گذاشتن جا دانی مکانیزه و ظرف آب کفایت میکند.

دکمه بازگشت به بالا