فناوری های نوین

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه وتکس امارات برگزار می‌شود



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه صنایع آب، انرژی و محیط زیست (WATEX) با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، در تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نمایشگاه وتکس نمایشگاهی با هدف دستیابی به انرژی پاک است که به صورت سالانه در دبی برگزار می‌شود. این نمایشگاه برنامه تامین ۱۰۰% برق دوبی با استفاده از منابع پاک انرژی تا سال ۲۰۵۰ را دنبال می‌کند.

نمایشگاه وتکس محلی برای ارائه ی آخرین راه حل‌ها و محصولات شرکت‌های فناوری در حوزه آب، برق و انرژی‌های پاک است. سال گذشته حدود ۴۷ هزار نفر از دستاوردهای به روز و منحصر به فرد شرکت‌های حاضر بازدید کردند و در طول نمایشگاه بیش از ۵۱۰۰ جلسه ی B۲B و B۲G و ۱۱۰ سمینار برگزار شد.

شرکت‌های فعال در حوزه انرژی‌های پاک برای ارائه آخرین دستاوردهای خود، حضور در شبکه بین‌المللی فعالین این حوزه و مذاکره با همتایان یا خریداران محصولات خود، تا ۳۰ شهریور ماه فرصت دارند که جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://tesc.ir/service/۸/۱/ مراجعه کنند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا