اخبار سایت

آموزش: ترفند ۳ دلاری برای افزایش سرعت اینترنت



یک ترفند ۳ دلاری می‌تواند به افزایش سرعت وای فای شما کمک کند. این ترفند را کاربران شبکه اجتماعی ردیت به اشتراک گذاشته‌اند. در یک فروم در ردیت با ۳۴۵ هزار عضو، انواع ترفندهای مربوط به وای فای به اشتراک گذاشته می‌شود. یک نفر در این فروم نوشته است که بهترین راه برای بهبود سرعت وای فای چیست و سپس راه‌هایی در زیر این سوال برای افزایش سرعت وای فای ارائه شده است.

یک نفر پاسخ داده است: اگر واقعا می‌خواهید وای‌فای خود را بهبود ببخشید، کابل‌ها را به همه چیزهای ثابت (رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها، جعبه‌های تلویزیون) متصل کنید و برای دستگاه‌هایی که نیاز به جابه‌جایی دارند (تلفن، لپ‌تاپ و تبلت) از تکنولوژی بی‌سیم استفاده کنید. کابل‌ها به شما کمک می‌کنند، می‌توانید به انتهای دستگاه‌های بی‌سیم هم کابل استفاده کنید و شاهد اینترنت قوی‌تری باشید.

استفاده از کابل برای دستگاه‌های خاص چیزی است که کارشناسان نیز توصیه می کنند. ابزارهای زیادی که به شبکه وای فای شما متکی هستند، می‌توانند سرعت آن را کاهش دهند.
کارشناسان می‌گویند: «شما مانع کار وای‌فای خود می‌شوید.» اتصال برخی از دستگاه‌ها به کابل های اترنت می‌تواند مفید باشد.

توماس لوئیس، کارشناس فناوری اطلاعات و بنیانگذار «RIP City Reviews» به مجله هومر اند گاردنز گفت: ما گاهی فراموش می‌کنیم که سیم‌ها هنوز وجود دارند! شما برای همه چیز به وای فای نیاز ندارید.

سخت‌افزاری که به سریع‌ترین اینترنت ممکن نیاز دارد، برای مثال یک کنسول بازی، رایانه رومیزی، یا باکس استریم فیلم، اغلب ارزش تلاش برای وصل یک سیم را دارد.

او افزود: «روتر تعداد انگشت‌شماری پورت اترنت برای ذخیره دارد، بنابراین تنها چیزی که نیاز دارید یک کابل است.»

آمازون در حال حاضر برخی از کابل‌های اترنت را با قیمت کمتر از ۲.۹۹ دلار می فروشد.

منبع: همشهری آنلاین

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا