بازار

۵ مدل تلویزیون جذاب بازار در ۲۰۲۳

تلویزیون همان یار دیرینه خانه و خانواده است که سرگرمی را در فضایی گسترده به محیط و فضای دلخواه شما می‌آورد. این دستگاه‌ها از جمله موارد مهم برای سپری کردن اوقات فراغت در هر فضایی هستند که با کمک آن‌ها در خانه، مطب پزشک، مکان‌های فرهنگی، هتل‌ها، بانک‌ها و … حوصله‌تان سر نمی‌رود. یکی از مسائل مهمی که در انتخاب تلویزیون‌ها مهم است، توجه به سایز متناسب با محیط و متراژ آن است. بنابراین پیش از خرید، حتما فضا را بسنجید و دستگاهی متناسب با محیط داخلی خود را تهیه نمایید. تلویزیون‌ها در مدل‌های متنوع و توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌گردند. این برندها دستگاه‌ها برای همه افراد با بودجه‌های گوناگون در نظر می‌گیرند تا همه افراد بتوانند کیفیت را احساس کنند. برخی مدل‌ها دارای طرفدار بیشتری هستند و از قابلیت‌های تخصصی‌تری برخوردار شده‌اند، بنابراین پیش از خرید تلویزیون لازم است که شرایط خود را بسنجید، موارد و ویژگی‌های دلخواه را در نظر بگیرید و سپس نسبت به خرید تلویزیون مورد نظر اقدام کنید. در این مطلب به بررسی ۵ مدل تلویزیون جذاب بازار در ۲۰۲۳ از برندهای محبوب ال جی، سونی و سامسونگ خواهیم پرداخت. برای خرید تلویزیون در سایز و کیفیت‌های عالی با ما همراه باشید.

تلویزیون ال جی C3

تلویزیون ال جی C3 انقلابی در تولد تلویزیون‌های OLED است که در سال ۲۰۲۳ وارد بازار شد. این تلویزیون از ال جی با نمایشگر OLED دیگر نیازی به نور پس زمینه نخواهد داشت و هر پیکسل نور خود را مستقل پخش می‌کند تا تصاویر واضح را با جزئیات بصری ایده‌آل نمایش دهد. علاوه‌بر کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون، شاهد وجود یک پردازنده هوش مصنوعی α9 Gen6 AI Processor 4K نیز خواهید بود که تمامی داده‌های اطلاعاتی در آن به سطح بالایی می‌روند. این پردازنده نسل ششم می‌تواند اطلاعات تصویری را به صورت 4K و صداها را نیز کاملا چند کاناله به نمایش بگذارد. توان صوتی ۴۰ وات با وجود فناوری‌های ارتقای صدا، منجر می‌شوند بهترین کیفیت از اصوات را بشنوید. همچنین با وجود فناوری‌هایی نظیر دالبی اتموس و OLED Surround، صداهای فراگیر را برای تجربه‌ای سینمایی احساس نمایید. گیمینگ در حالتی حرفه‌ای همه‌ی تصاویر کنسول بازی نسل نهم را کامل صاف و روان نمایش می‌دهد تا بازی‌های با کیفیت را اجرا کنید. قابلیت‌های هوشمند در پلتفرم webOS نیز بسیار کاربردی و متنوع می‌باشند که منجر به افزایش دسترسی می‌شوند.

تلویزیون سونی X77L

سونی X77L یکی از تلویزیون‌های این برند در سال ۲۰۲۳ می‌باشد که با طراحی جذاب و رنگ مشکی، محیط را مدرن می‌کند. تصاویر این تلویزیون در نمایشگر LED دیده می‌شوند و پنل ADS در آن دیدی وسیع و همه جانبه از انواع تصاویر و رنگ‌ها را به ارمغان خواهد آورد. با وجود نور Direct LED در پس زمینه این تلویزیون، کل نمایشگر شما سرشار از روشنایی می‌شود تا بتوانید تصاویر متنوع و با کیفیت را در حالتی درخشنده ببینید. کیفیت تصویر 4K شما را به دیدن صحنه‌هایی دعوت می‌کند که ممکن است در هیچ سیستمی ندیده باشید. همچنین پردازشگر 4K Processor X1، دید بهتری از شفافیت را پخش می‌کند که با آن‌ می‌توان لذت بیشتری را با تماشای فیلم و سریال تجربه نمود. سیستم صوتی Bass Reflex و X-Balanced می‌توانند صداها را تا توان ۲۰ وات در محیط پخش کنند تا امکان ایجاد بهترین اصوات در فضا فراهم گردد. سیستم عامل اندروید نسخه جدید امکان استفاده از قابلیت‌های متنوع هوشمند را مانند؛ نصب برنامه، کنترل با موبایل، جستجوی صوتی، ضبط برنامه و … ایجاد خواهد کرد. همچنین امکان دسترسی به وای فای فراهم است و می‌توان از محتوای آنلاین در ابعاد بزرگ لذت برد.

تلویزیون سونی A80L

A80L یکی از تلویزیون‌های برجسته و خارق‌العاده سونی در سال ۲۰۲۳ است که با صفحه نمایش OLED نیمه براق، فضای شما را زیبا می‌گرداند. OLED نشان از نمایشگری است که بدون نیاز به نور در پس زمینه، از پیکسل‌های ارگانیک نورده برای روشنایی استفاده می‌کند. این قابلیت باعث خلق تصاویری رویایی خواهد شد که امکان غوطه‌وری را فراهم کرده و سبب می‌گردد بهترین کیفیت از صحنه‌ها را تجربه کنید. نمایش تصاویر به روش 4K بسیار حائز اهمیت است اما با وجود پردازنده Cognitive Processor XR، محتواها به سطح بهتری از کیفیت و شفافیت خواهند رفت. داده‌هایی که توسط پورت‌ها دریافت خواهند شد بلافاصله توسط Cognitive Processor XR تجزیه شده و با آنالیز حرفه‌ای با کیفیت بهتر اجرا می‌شوند. صداهای ۵۰ واتی نشان از قدرت صوتی بالا دارند که انواع اصوات را کاملا فراگیر پخش کرده و تجربه‌ای حرفه‌ای از صداهای سه بعدی را در اختیار شما می‌گذارند. گیمینگ تخصصی از نقاط قوت در این تلویزیون سونی است و آن را برای افرادی که علاقه‌مند هستند، خاص جلوه می‌دهد. با اندروید ۱۰ از امکانات هوشمند و قابلیت‌های آسانبرای دسترسی استفاده کنید و پورت‌ها را برای دریافت سیگنال‌های گوناگون به کار بگیرید.

تلویزیون سامسونگ CU8000

CU8000 یکی دیگر از تلویزیون‌های جذاب بازار در سال ۲۰۲۳ است که با وجود صفحه نمایش کریستالی، رنگ‌ها را به بهترین نحو به صورت طبیعی و واضح نمایش می‌دهد. پنل VA کنتراست عمق و شدید را ایجاد خواهد کرد و قادر به نمایش رنگ مشکی به صورت واقعی و بدون هاله خاکستری است. Edge LED نوری است که در پشت پنل سبب ایجاد روشن شدن حاشیه‌ها می‌گردد و صفحه‌های درخشان را ایجاد می‌کند. این سیستم دارای قدرت پخش تصاویری با کیفیت 4K است و اطلاعات در آن پیش از پخش توسط پردازنده Crystal Processor 4K ارتقا پیدا می‌کنند تا در صورت کیفیت پایین، در حالت 4K نمایش داده شوند. خروجی صداها در تلویزیون سامسونگ CU8000 به اندازه ۲۰ وات است و به کمک قابلیت OTS Lite، از اصوات مجازی چند کاناله بهره‌مند می‌شوید. کنسول بازی نسل نهم را متصل کنید و از گیمینک در حالتی حرفه‌ای با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز به صورت کاملا صاف و روان لذت ببرید. سیستم عامل تایزن همه‌ی محتواهای هوشمند را در یک منو گرد هم می‌آورد تا از طریق آن دسترسی سریع در خدمت شما باشد. پورت‌ها نیز راهی اصلی و مهم برای ورود اطلاعات و دریافت سیگنال‌های مختلف به این تلویزیون می‌باشد.

تلویزیون سامسونگ CU7000

تلویزیون سامسونگ CU7000 دستگاه دلربای دیگری از سال ۲۰۲۳ است نمایشگر آن از فناوری کریستالی استفاده می‌کند و صحنه‌ها را با بهترین وضوح و شفافیت به اشتراک می‌گذارد. پنل VA در این دستگاه صحنه‌ها را با کنتراست بالا به اشتراک خواهد گذاشت و با آن می‌توانید عمق رنگ‌ها را در بهترین حالت خود ببینید. با وجود نور پس زمینه Edge LED، علاوه‌بر روشن شدن تصاویر و درخشنده شدن حاشیه سیستم، ار قابلیت کم مصرف بودن استفاده خواهید کرد. انواع تصاویر در این تلویزیون به صورت 4K نمایش داده می‌شوند و با پردازشگر Crystal Processor 4K، کیفیت انواع محتواها در حالت 4K خواهد بود. صداهای مجازی و چند کاناله دارای توان ۲۰ وات هستند و بهترین تجربه شنیداری را برای شما به ارمغان خواهند آورد. با وجود قابلیت‌های هوشمند و پورت‌های ارتباطی گوناگون، استفاده از دستگاه و کاربرد حرفه‌ای آن به سطح جدیدی خواهد رفت.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی ۵ مدل تلویزیون جذاب بازار در ۲۰۲۳ پرداختیم و دستگاه‌های نوین را باهم ملاحظه نمودیم. برای خرید تلویزیون از برندهای مختلف و همچنین موارد نامبرد با ما همراه باشید و قیمت مناسب، تحویل و پرداخت در محل و خدمات عالی را با ما تجربه نماییید.

دکمه بازگشت به بالا