بازار

مشخصات سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل  گالوانیزه برای محافظت از سیم کشی های ساختمان کاربرد دارد و این سینی ها در طول ۲ متر و عرض ۵ تا ۶۰ سانتیمتر و ضخامت ۱ ، ۲۵/۱، ۵/۱ میلیمتر در بازار موجود است که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی مشخصات سینی کابل گالوانیزه می پردازیم.

معرفی سینی کابل گالوانیزه

از مشخصات  سینی کابل گالوانیزه محافظت از کابل ها و سیم های برق می باشد که این سینی ها از فلزات گوناگون تولید می شود ولی معمولا از فلز آهن با روکش گالوانیزه استفاده می شود و در بعضی مواقع فلز آهن را رنگ یا از پلاستیک استفاده می کنند . این سینی ها دارای سوراخ تهویه هستند که هوا را از خود عبور می دهند و از گرم شدن کابل ها جلوگیری می کنند . سینی کابل گالوانیزه دارای انواع و ابعاد مختلفی است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا می باشند.

انواع سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل گالوانیزه سرد

این نوع سینی بعد از سوراخ کاری و برش کاری روی ورق گالوانیزه خم می کنند و آماده بسته بندی می شود. از این نوع سینی بیشتر در فضاهای که خشک است و رطوبت یا خوردگی ندارد استفاده می شود.

سینی کابل گالوانیزه گرم

این نوع سینی کابل بعد از برش کاری ، سوراخ کاری و خم کاری ورق سیاه سینی را در وان اسید شویی وارد و عملیات گالوانیزاسیون را انجام می دهند که این مدل سینی کابل بسیار مقاوم در برابر خوردگی می باشد و از این سینی در فضاهای مختلف استفاده می شود و کاربرد بالایی دارد.

تفاوت سینی کابل گالوانیزه گرم و سینی کابل گالوانیزه سرد

یکی از تفاوت های سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد میزان ضخامت لایه روی سطح می باشد که با استاندارد ASTM در گالوانیزه گرم حدود ۵۵ تا ۷۰ میکرون است ولی در سینی گالوانیزه سرد این ضخامت در حدود ۱۰ تا ۱۵ میکرون است . در سینی گالوانیزه سرد سطح صاف و یکدست دارند ولی سینی کابل گالوانیزه گرم دارای سطح ناصاف و رنگ آن مات و کدر است . تفاوت بعدی این است که از سینی گالوانیزه گرم چون پوشش ضخیم تری دارد بیشتر در فضاهای باز و محیط های مرطوب استفاده می شود ولی از سینی گالوانیزه سرد در محیط های که خوردگی و رطوبت کمتر است استفاده می شود که شما می توانید برای انتخاب انواع سینی گالوانیزه با شرکت الکان کو که از بزرگترین تولید کنندگان  سینی کابل  گالوانیزه است ارتباط برقرار کنید.

مزایای استفاده از سینی کابل گالوانیزه

از مزایای این سینی ها تحمل وزن کابل ها ، نظم دهی در سیم ها ، مقرون به صرفه بودن ، طول عمر بالای کابل ها و سیم ها ، جلوگیری از احتراق و آتش سوزی ، راه اندازی و نصب آن بسیار آسان و راحت است و امنیت دارد و به خاطر همین مزایا از پر فروش ترین محصولات برای سیم کشی ساختمان ها می باشد و بسیاری از مهندسان برق و ساختمان در اکثر پروژه های خود از این سینی کابل استفاده می کنند.

قیمت سینی کابل گالوانیزه

قیمت سینی کابل گالوانیزه سرد با گرم متفاوت است چون در سینی گالوانیزه گرم از فلز روی هم بیشتر استفاده می شود قیمت آن بالاتر است و همچنین بدنه فلزی استیل ، فولاد ضد زنگ در آن به کار رفته مقاومت بالایی دارد ولی قیمت سینی گالوانیزه سرد ارزان تر می باشد که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت الکان کو به صورت آنلاین ارتباط و مشاوره بگیرید . کارشناسان شرکت الکان کو آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

خرید سینی کابل گالوانیزه

در زمان خرید سینی کابل گالوانیزه باید انتخاب مناسب و دقیق در مورد ابعاد ، تعداد خم ها ، میزان ارتفاع لبه ، اندازه ضخامت ، حداکثر کارایی و کم ترین قیمت را توجه کنید که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت الکان کو مراجعه و نحوه خرید این محصولات را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

 از مشخصات سینی کابل گالوانیزه این است که به عنوان یک سیستم حفاظتی و نگهدارنده سیم ها و کابل ها می باشد که از خطرات ناشی از آتش سوزی جلوگیری می کند و کاربرد بسیار مهمی دارد که به همین منظور شما می توانید با شرکت  فولاد صنعت الکان  ارتباط و از نحوه سفارش و قیمت ها اطلاع حاصل کنید.

دکمه بازگشت به بالا