اخبار سایت

چه زمانی نیاز به سرور اختصاصی داریم؟


—————- رپرتاژ آگهی —————–

اگر کسب و کار آنلاین شما هم افزایش ترافیک داشته است، احتمالا این سوال برای شما مطرح می شود که چه زمانی به سرور اختصاصی نیاز داریم؟ معمولاً برای کسب و کارها و وب‌سایت‌های با بازدید پایین؛ هاست و یا سرور مجازی (VPS) مناسب هستند. اما زمانی که ترافیک سایت زیاد شود و VPS پاسخگوی نیاز شما نباشد بهتر است از سرور اختصاصی یا Dedicated Server استفاده کنید.

با خرید سرویس اختصاصی ایران، یک سرویس میزبانی با بهترین قیمت و البته بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار می‌گیرد که تمامی مراکز داده یا همان دیتاسنترهایشان در داخل کشور است، سرعت بسیار بالایی داشته و البته قیمت مناسبی هم دارد. در ادامه بیشتر درباره مزایای خرید سرور اختصاصی و خرید سرور ایران توضیح می‌دهیم.

 

سرور اختصاصی (Dedicated Server) چیست؟




می‌دانید که کسب‌وکارها با ورود به دنیای وب، نیازمند سرویس میزبانی مانند هاست یا سرور برای راه‌اندازی سایتشان هستند. حال اگر این کسب‌وکار وسعت زیادی داشته؛ یعنی کاربرهای زیادی روزانه به سایت مراجعه کنند، قاعدتاً نیازمند زیرساخت‌های بیشتری هم است. در این شرایط بهتر است از سرور اختصاصی استفاده کنید.

سرور اختصاصی به چند هاست یا سرور مجازی تقسیم شده و مثل یک شهرک مسکونی عمل می‌کند که تعداد زیادی آپارتمان (یا همان هاست) را دارد.

با این معرفی کوتاه، اگر کسب‌وکار گسترده شما به منابع زیادی نیاز دارد یا باید اطلاعات زیادی را ذخیره کند، بهتر است که با سرور پرقدرت، پهنای باند بالا و شبکه قوی اداره شود تا سرعت قابل‌قبولی داشته و کاربرانش را به دلیل سرعت پایین از دست ندهد. چنین مزایایی با خرید سرور اختصاصی که فقط متعلق به خودتان باشد، در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

 

مزایای استفاده از سرور اختصاصی چیست؟




برای دلایل خرید سرور اختصاصی تا اینجا فقط به تعداد کاربران بالا اشاره کردیم. اما علاوه بر این موارد از دیگر مزایای خرید سرور اختصاصی چه می‌دانید؟

به‌صورت خلاصه مهم‌ترین دلایل استفاده از سرور اختصاصی را باید حفظ سرعت بالا و البته حفظ امنیت سایت دانست. در کنار این موارد می‌توانیم به دلایل زیر اشاره کنیم:

   – حفظ بهره‌وری بالای سایت

   – اختصاصی بودن منابع سخت‌افزاری برای هر سایت

   – سرعت بالای سایت در مقایسه با هاست‌های اشتراکی

   – عدم نیاز به تهیه سخت‌افزار از سمت کاربران برای استفاده از پنل

   – امکان راه‌اندازی پلتفرم مجازی ساز

   – امکان استفاده از پردازنده و رم دلخواه

 


 

از کجا سرور اختصاصی بخریم؟




برای خرید سرور اختصاصی پیشنهاد ما مجموعه “هاست ایران” است. هاست ایران بعد از ثبت سفارش از طریق حساب کاربری اختصاصی‌تان، به‌صورت فوری سرور اختصاصی‌تان را ارائه داده و در عین حال زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قدرتمندی هم دارد.

شما می‎توانید این سرور را روی سیستم‌عامل‌های مختلف اعم از ویندوز یا لینوکس و… نصب کرده و امکان استفاده از کنترل پنل هم داشته باشید. در صورتی که نیاز به ارتقا منابع داشته باشید، از طریق ارتباط با تیم پشتیبانی و ارسال تیکت می‌توانید به میزان دلخواه ارتقا منابع داشته و هزینه را به میزان مصرف بپردازید. در ضمن امکان استفاده از کش NVMe نیز برای کاربران هاست ایران فراهم شده است.

هاست ایران با شعار “تجربه‌ای از قدرت و امنیت” سرور اختصاصی ایران را در اختیار کاربرانش قرار داده تا بتوانند بر اساس تکنولوژی روز عمل کرده و در عین حال دسترسی کاملی هم به مدیریت سرور و خدمات مانیتورینگ داشته باشند.

 

انواع پلن‌های ارائه شده در هاست ایران




برای خرید سرور ایران، مجموعه هاست ایران در حال حاضر دو پلن پیشنهادی دارد که اولین مورد سرور پرقدرت G9-HIN54  است. هزینه این سرور اختصاصی به‌صورت ماهانه، 9.558.055 تومان است و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن باید به مواردی مانند:

   – امکان انتخاب ram G 128

   – پورت شبکه: G 10

   – شاسی سرور DL360 G9 – 8SFF – 1U

   – سی‌پی‌یو   2690 v4

اشاره کرد. این سرور اختصاصی یکی از بسته‌های پرقدرت مجموعه هاست ایران است که علاوه بر امکان ارتقا منابع، دسترسی نامحدود Unmetered داشته و تیم پشتیبانی مجموعه هم به‌صورت 24 ساعته به کاربران این سرور پاسخ خواهد داد.

دومین پلن پیشنهادی به کاربران هاست ایران خرید سرور اختصاصی G9-HIN58 است. هزینه خرید این سرور ماهانه 9.542.777 تومان است و مهم‌ترین ویژگی‌های آن را باید:

   – امکان سفارش رم قابل انتخاب G64

   – سی‌پی‌یو 2 x 2620 v3

   – شاسی سرور DL380 G9 – 12LFF – 2U

   – پورت شبکه: G 10

دانست.

 

کلام آخر




تا اینجا با سرور اختصاصی، دلایل و مزایای خرید سرور اختصاصی ایران آشنا شدید. اگر سایت شما یک آنلاین‌شاپ گسترده است که ترافیک بالایی دارد؛ یعنی روزانه تعداد زیادی از کاربران باید در سایت آنلاین باشند و البته اطلاعاتشان در فضای اختصاصی وب شما ثبت شده است، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از سرور اختصاصی ایران استفاده کنید. این سرور علاوه بر قیمت مناسب، تمامی دیتاسنترهایش هم در داخل کشور است و با سرچ گوگل به‌صورت لوکیشن محور هم امکان دیده شدن توسط تعداد بیشتری از کاربران را دارد.

حالا که با مزایای انتخاب و خرید سرور اختصاصی از مجموعه بزرگ هاست ایران آشنا شدید و می‌دانید که درخواست شما به‌صورت آنی و فوری در اختیارتان قرار گرفته و علاوه بر آن امکان ارسال تیکت و تماس با تیم پشتیبانی در 7 روز هفته را هم دارید، پیشنهاد می‌کنم برای خرید سرور ایران بهترین تصمیم را گرفته و همین حالا وارد سایت هاست ایران شوید.

در صفحه اصلی سایت روی گزینه حساب کاربری کلیک کرده، حساب و داشبورد اختصاصی خودتان را داشته و سپس درخواستتان را ارسال کنید تا بتوانید از همان لحظه از تمامی خدماتی که برای سرور اختصاصی درخواست دادید، استفاده کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر هم از قسمت ارسال تیکت استفاده کنید.

 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا