اخبار سایت

چرا تب Threads سرد شد؟




ماه ژوئیه بود که اینستاگرام برنامه جدیدی به نام Threads را که متکی بر میکروبلاگینگ است راه اندازی کرد تا رقیبی برای برنامه توییتر قدیم یا X جدید باشد.

این برنامه در روز‌های آغازین معرفی به سریع‌ترین برنامه از لحاظ جذب کاربر تبدیل شد و توانست خیلی زود ۱۰۰ میلیون کاربر را جذب کند.

 

اما هیجان اولیه ممکن است به طور کامل از بین رفته باشد؛ زیرا به نظر نمی‌رسد کاربران زمان زیادی را برای Threads صرف کنند.

بر اساس یک پست وبلاگی که توسط یک شرکت تجزیه و تحلیل وب منتشر شده، استفاده از برنامه Threads به میزان ۷۹ درصد کاهش یافته است.

بازخورد تقریباً فوری کاربران به این برنامه اجتماعی جدید نشان می‌دهد که افزایش کاربران فعال Threads دوامی نداشته است.

 

به گفته این شرکت، تعداد کاربران برنامه اندروید Threads در ۷ ژوئیه به ۴۹.۳ میلیون کاربر فعال روزانه در سراسر جهان رسید. با این حال، در ۷ آگوست، این تعداد به ۱۰.۳ میلیون کاربر فعال روزانه کاهش یافت.

 

در ایالات متحده تعداد کاربران فعال این برنامه در ۷ ژوئیه ۲.۳ میلیون کاربر فعال نفر بود، اما این عدد در ۷ آگوست به حدود ۵۷۶۰۰۰ کاربر تنزل یافت.

 

میانگین زمان صرف شده در روز برای کاربران فعال در استفاده از این برنامه در سراسر جهان از حدود ۱۴ دقیقه شروع شد، اما در ایالات متحده این زمان به طور قابل توجهی بیشتر و حدود ۲۱ دقیقه بود؛ اما در ۷ آگوست به ۳ دقیقه رسید.

 

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد X بسیار خوب عمل کرده و روزانه ۱۰۰ میلیون کاربر فعال را تنها در اندروید دارد که این کاربران طبق داده‌های موجود به طور مداوم حدود ۲۵ دقیقه در روز را صرف آن می‌کنند.

 

طبق گزارش یک وب‌سایت مشابه، Threads همچنین بسیاری از محتوای جالبی را که باعث جذب کاربران X یا Twitter سابق می‌شود را در اختیار ندارد؛ چیزی که مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا نیز آن را تأیید کرده و در دیدار با سرمایه‌گذاران شرکت در ماه گذشته گفته است که Threads نیاز به یک تجربه متفاوت دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا