فناوری های نوین

رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» در حوزه صنعت هسته‌ای برگزار می شود



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این رویداد که مختص دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه صنعت هسته ای است به همت

مرکز فناوری و نوآوری رسا وابسته به سازمان انرژی اتمی ایران به‌ عنوان متولی تجاری‌سازی محصولات و خدمات فناورانه هسته‌ای کشور با رسالت ایجاد و توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری صنعت هسته‌ای و تسهیل و تسریع فرآیند توسعه و تجاری‌سازی محصولات فناورانه در صنعت هسته‌ای برگزار می شود.

یکی از اهداف اصلی برگزاری رویداد دوشنبه‌های استارت‌‏آپی، کاهش چالش جذب سرمایه برای کسب و کارها و برای مخاطبانی نظیر استارت ‏آپ‏‌های مستقر در شتاب‏دهنده‌ها و مراکز رشد، شرکت‌های دانش‌‏بنیان، کارآفرینان و فناورانی است که موفق به ایجاد نمونه اولیه محصول خود (MVP) شده‌اند و نیاز به جذب سرمایه برای رشد کسب و کار خود دارند.

مجموعه رویدادهای دوشنبه‌های استارت‌‏آپی برای برقراری ارتباط میان تیم‌های استارت‌آپی و طرح‌های سرمایه‌پذیر و سرمایه‌گذاران فعال در حوزه زیست‌بوم استارت‌آپی کشور تدارک دیده شده است و تا به حال تیم‌های متعددی، طرح‌های خود را در این سلسله رویداد، به سرمایه‌گذاران معرفی کرده‌اند.

رویداد پیوند نیز در راستای تکمیل چرخه ایده تا بازار و کمک به استارت ‏آپ‌ها و ایده‌پردازان برای توانمندسازی آن‌ها تدارک دیده شده است.

متقاضیان برای شرکت در این نوبت از رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی + پیوند می‌توانند به نشانی الکترونیک https://www.inif.ir/-/nuclear-industry مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است تمامی‌ هزینه‌های برگزاری رویداد توسط همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی تامین شده و ثبت‌نام برای معرفی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر در این فراخوان برای تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور، خلاق، استارت‌آپ‌ها یا پژوهشگران، مخترعان و فناوران، اعضای هیات‌علمی و دانشجویان و محققان دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور آزاد و رایگان است.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا