فناوری های نوین

آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد



به گزارش خبرگزای مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف اولین دوره کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری صبح امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور سازمان‌های بین‌المللی و دانشمندان برجسته‌ای از کشورهایی چون انگلیس، روسیه، مجارستان، اسکاتلند، اتریش و… در کتابخانه ملی آغاز به کار کرد.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه صنعتی شریف در آیین افتتاح این کنفرانس ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان گفت: برای ما افتخار بزرگی است که با برگزاری کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری، محققان و متخصصان حوزه‌های مختلف انرژی مانند سیاست و برنامه‌ریزی انرژی، حاکمیت و مدیریت انرژی و امنیت انرژی را گرد هم آوریم.

وی در ادامه به اهداف این کنفرانس اشاره کرد و گفت: پرداختن به مسائل جدید فنی، تجاری و به اشتراک گذاشتن نتایج تجربی ارزشمند پژوهشگران در زمینه تاب‌آوری انرژی و پایداری، هدف اصلی این کنفرانس بین‌المللی است و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات و پوسترها، برنامه‌های اصلی این کنفرانس چهار روزه خواهند بود.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد؛ در بخش دیگری از این رویداد بین‌المللی، شرکت‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در قالب نمایشگاهی ارائه خواهند داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کنفرانس، همکاری خوبی میان سازمان‌های دولتی و خصوصیِ کشورهای مختلف ایجاد شود.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا