فناوری اطلاعات

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و به روز رسانی شبکه‌های ارتباطی



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت برای تصویب صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۱ با حضور علی اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات، محمد جعفرپور، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت و اعضای مجمع، بازرس و حسابرس قانونی برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست علی‌اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات به‌عنوان نایب‌رئیس مجمع تشکیل شد، نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به‌عنوان صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه محمد جعفرپور، رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در گزارشی عملکرد شرکت در یک سال گذشته و همچنین برنامه‌های آتی را تشریح کرد.

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و بروز رسانی شبکه‌های ارتباطی، افزایش درآمدهای شرکت از طریق ایجاد سرویس‌های جدید، ترانزیت داده و… از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت عنوان شد.

در ادامه انصاری رئیس جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت، ثابت ماندن تعرفه‌های ارتباطی را از جمله موانع افزایش درآمدی این شرکت عنوان کرد و با تاکید بر اینکه با توجه به سیاست‌های کلی در کشور برای افزایش پیدا نکردن تعرفه‌های ارتباطی گفت: ضروری است شرکت ارتباطات زیرساخت برای جبران منابع درآمدی، مدل درآمدی خود را تغییر دهد و ترانزیت بین‌المللی داده را به عنوان یک منبع درآمدی جدی مورد توجه قرار دهد.

در این جلسه با ارائه گزارش حسابرسی توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی و بحث و بررسی موضوع توسط اعضای مجمع عمومی و پاسخ مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت، گزارش سالیانه صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۱ به تصویب اعضای مجمع رسید.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا