اخبار سایت

وزیر ارتباطات: تعرفه‌های پست پایین است



عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از سه سامانه تجزیه هوشمند انواع مرسولات پستی و رونمایی از سیستم‌های سورتینگ هوشمند پردازش مرسولات پستی که امروز صبح در محل تجزیه و مبادلات مرسولات پستی کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه پست به پیشران اقتصاد دیجیتال کشور تبدیل شده است، گفت: کسب و کارهای برخط ۷۰ درصد کالا محور هستند و تبدیل به مرسوله می‌شوند که خوشبختانه پست نقش کلیدی در تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال دارد.

وی افزود: به منظور افزایش اعتماد مردم به پست لازم است سرعت و دقت افزایش یابد و در بازه زمانی مشخص مرسولات به دست مردم برسد. در کشور اندونزی مرسولات خیلی سریع و با تضمین به دست مشتری می‌رسد و امیدواریم شرکت پست بتواند از فناوری‌های جدید برای افزایش سرعت و دقت استفاده کند.

‌وی افزود: در همه‌ موضوعات پستی هوشمند سازی شروع شده و ما همواره در کنار شرکت پست هستیم و وزارت خانه در این دو سال برای شرکت پست وقت گذاشته و تعرفه پستی در این دو سال دو بار افزایش یافته است اما اعتقاد دارم تعرفه‌های پست همچنان به شدت پایین است.

زارع پور در پایان گفت: برای اولین بار در تاریخ وزارت ارتباطات پاداش پایان سال را به پست دادیم و امسال هم پاداش پایان سال به شرکت پست تعلق می‌گیرد.

منبع: مهر

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا