اخبار سایت

بدهکاری توییتر به شرکت استرالیایی




شرکت خصوصی فسیلیتیت کورپ که در سیدنی مستقر است، ۲۹ ژوئن شکایتی را نزد دادگاه منطقه‌ای ناحیه شمال کالیفرنیا تنظیم کرد و مدعی شد توییتر با عدم پرداخت هزینه‌هایش، قراردادش با این شرکت را نقض کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شکایت این شرکت استرالیایی، جدیدترین ادعای عدم پرداخت صورتحساب و کرایه علیه توییتر از زمانی است که ایلان ماسک، این شرکت شبکه اجتماعی را سال میلادی گذشته، به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد.

فسیلیتیت اعلام کرد از سال ۲۰۲۲ تا اوایل سال ۲۰۲۳، حسگرهایی را در دفاتر توییتر در لندن و دوبلین نصب کرده و تجهیز یک دفتر در سنگاپور را تکمیل کرده و یک دفتر در سیدنی را پاکسازی کرده است. طبق اعلام فسیلیتیت، توییتر برای این کارها به ترتیب حدود ۲۰۳ هزار پوند، ۵۴۶ هزار و ۶۰۰ دلار سنگاپور و ۶۱ هزار و ۳۰۰ دلار استرالیا به این شرکت بدهکار است.

توییتر که با نام” ایکس کورپ” هم شناخته می‌شود، دیگر دفتر روابط‌ رسانه‌ای ندارد و در این باره اظهارنظر نکرده است.

فسیلیتیت اعلام کرد که به دنبال دریافت خسارت جبرانی به میزان تعیین شده در محاکمه، هزینه‌های حقوقی و بهره با حداکثر نرخ قانونی است.

یک شرکت روابط عمومی سابق در ماه مه، شکایتی را در دادگاهی در نیویورک تنظیم و اعلام کرد که توییتر صورت‌حساب‌های خود را پرداخت نکرده است. همچنین اوایل سال میلادی جاری، شرکت مشاوره آمریکایی  “اینیس فری ام اند ای” از توییتر شکایت کرد و خواستار دریافت حدود ۱.۹ میلیون دلار برای صورتحساب‌های پرداخت نشده مربوط به مشاوره به ماسک برای خرید توییتر، شد.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت بازرگانی مستقل “کراون استیت” انگلیس که املاک متعلق به سلطنت را مدیریت می‌کند، در ژانویه، روند پروسه دادگاهی را به دلیل عدم دریافت اجاره بهای دفتر مرکزی توییتر در لندن آغاز کرد.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا