فناوری اطلاعات

توسعه زیرساختهای ارتباطی با فناوری ایرانی



محمد جعفرپور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در توسعه زیرساختهای ارتباطی نگاه ما در دولت سیزدهم در راستای تحقق ایران قوی در مرحله اول به داخل کشور است و به توان و دانش جوانان نخبه ایرانی اعتقاد و باور کامل داریم.

وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ICT بیش از آنکه نیاز به تسهیلات مالی داشته باشند، به اعتماد مدیران و اپراتورهای مخابراتی به محصولاتشان نیاز دارند. ما این باور را در عمل نشان دادیم و به عنوان اپراتور شبکه‌های مادر مخابراتی در کشور با حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با افتخار محصولات لبه تکنولوژی تولید ایران را در شبکه زیرساخت استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار داشت: امیدواریم سایر اپراتورهای مخابراتی نیز دنباله‌روی شرکت ارتباطات زیرساخت باشند و به محصولات ایرانی برای استفاده در شبکه‌های خود اعتماد کنند.

وی تاکید کرد: وقتی محصولی در شبکه زیرساخت کشور عملکرد خوبی دارد و استانداردهای شرکت ارتباطات زیرساخت را تأمین می‌کند، قطعاً پاسخگوی نیاز سایر اپراتورهای مخابراتی کشور هم خواهد بود.

جعفرپور خاطر نشان کرد: عملکرد مناسب وزارت ارتباطات در زمینه سازی برای مشارکت سازنده و مؤثر بخش خصوصی در تصمیم سازی و تصمیم گیری در مدیریت صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، قدردانی رئیس جمهور محترم در مراسم افتتاحیه روز جهانی ارتباطات را به همراه داشت که موجب افتخار خانواده ICT کشور است.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا