ووکامرس

قالب مناسب سایت آرایشی Pink Mart


همان طور که می دانید تمامی کسب و کار ها پتانسیل وارد شدن به فضای مجازی را دارند و می توانند فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود را راه اندازی کنند. پس از آن که فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کردید، باید بهترین دیزاین را برای سایت خود در نظر بگیرید.

سایت های آرایشی از سایت هایی است که ظاهر آن اهمیت بالایی دارد. چرا که در اغلب اوقات، خانوم ها مخاطب های این سایت ها هستند و هیچ چیز از دید خانوم ها در پنهان نمی ماند! هم چنین علاوه بر ظاهر زیبای سایت، باید محصولات به خوبی دسته بندی شوند تا سبب سردرگمی کاربران نشود. هزاران محصول آرایشی از هزاران برند موجود است. حال تصور کنید دسته بندی درستی برای محصولات وجود نداشته باشد. چه اتفاقی رخ می دهد؟

کاربر سردرگم شما دیگر تمایل ندارد وقت بیشتری در سایت شما صرف کند و از محصولات شما دیدن کند و یا حتی خرید خود را ثبت کند. پس دسترسی سریع به محصول مورد نظر از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است.

به طور خلاصه می توان گفت که یک سایت آرایشی باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • دسته بندی مناسب محصولات شامل محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از صورت، مراقبت ار پوست و ….
  • جدا سازی محصولات بهداشتی خانوم ها و آقایان
  • درج اطلاعات در زیر هر محصول
  • درج مقالات پزشکی و سلامت در ارتباط با محصولات آرایشی و بهداشتی
  • امکان مقایسه برند های متنوع
  • نمایش میزان و درصد تخفیف برای کاربران سایت
  • امکان بررسی کیفیت محصول بر اساس نظزات خریداران
  • امکان رهگیری محصول خریداری شده

قالب های زیادی موجود است که شما می توانید با کمک آن بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، ویژگی های بالا را به روی سایت خود پیاده سازی کنید.

 

 

Pinkmart پینک مارت نام پوسته فروشگاهی و حرفه ای ووکامرس می باشد که با توجه به قابلیت شخصی سازی بالای آن، از این پوسته ووکامرسی در زمینه های مختلف در جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی استفاده می شود. از تم پینک مارت برای سایت های مختلف با موضوعات متنوعی همچون فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، لوازم شخصی، لوازم الکترونیکی و منزل و … استفاده شده است.

صاحبان فروشگاه های ارایشی و بهداشتی معمولا از این تم فوق العاده برای سایت خود استفاده می کنند.  قالب Pinkmart یکی از بهترین و مورد اعتماد ترین قالب های در حال حاضر است که می توانید با کمک آن ساختارهای مختلفی ایجاد کنید. این تم کاملا با وردپرس و ووکامرس سازگار بوده و به شما کمک می کند وب سایت تجارت الکترونیکی خود را در حداقل زمان ممکن پیاده سازی کنید.

این قالب به شدت برای افرادی که در حوزه آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند پیشنهاد می شود.

از ویژگی های فوق العاده این تم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. دارای آخرین فناوری های وب

  2. چشم نواز و کاربر پسند

  3. مناسب برای موتور های جستجوگر

  4. انعطاف پذیر و قابلیت شخصی سازی بالا
  5. پشتیبانی از ویژال کامپوزر و المنتور
  6. دارای 4 دمو کاملا فارسی و راست چین
  7. پوسته پینک مارت از نظر طراحی کاملا راستچین بوده و بهترین فونت فارسی بر روی آن نصب می‌باشد که پس از نصب پوسته برای شما فعال خواهد شد.

 

شما می توانید برای تهیه  قالب پینک مارت به فروشگاه ووکامرس فارسی مراجعه کنید.

برای دسترسی بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

آیا تجربه استفاده از پوسته پینک مارت را داشته اید؟ این پوسته تا چه میزان توانسته نیاز های شما را پاسخ دهد؟ چه ویژگی های مثبتی در این قالب باعث شده که شما آن را برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را برای ما کامنت کنید و در صورت بروز مشکل در نصب یا کار با این قالب می توانید با پشتیبانان ما تماس تلفنی رایگانی داشته باشید.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ووکامرس فارسی
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ووکامرس فارسی مراجعه نمایید

دکمه بازگشت به بالا