اخبار سایت

معرفی و بررسی 3 ساعت هوشمند اقتصادی از برند گلوریمی


—————- رپرتاژ آگهی —————–

قطعا در چند وقت اخیر نام برند گلوریمی را شنیده اید. مخصوصا آن دسته از کاربرانی که به لوازم هوشمند از جمله ساعت هوشمند علاقه دارند. برند گلوریمی از زیرمجموعه های کمپانی بزرگ شیائومی است که توانست در مدت کوتاهی با عرضه ساعت های هوشمند اقتصادی و در عین حال با کیفیت و امکانات بالا خود را به خوبی در این بازار شلوغ و پر رقابت بشناساند. در این مقاله قصد داریم سه مدل از ساعت های هوشمند این برند را بررسی و معرفی کنیم. با ما همراه باشید.
 

ساعت هوشمند گلوریمی M2
این مدل ساعت هوشمند از برند گلوریمی با توجه به امکانات خوبی که ارائه داده است توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. صفحه نمایش 1.43 اینچی از نوع AMOLED که تا 1200 نیت روشنایی را همراه با رزولوشن 466*466 برای شما به همراه خواهد داشت. ساعت گلوریمی M2 از یک طراحی اسپرت بهره می برد. بدنه این ساعت هوشمند از فلز با کیفیت ساخته شده و دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه شده است. البته باید بگوییم که ترکیب رنگ ساعت هوشمند گلوریمی در بندها از تنوع بیشتری برخوردار است. یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی روی این محصول قرار داده شده که تا 5 روز می تواند شارژدهی داشته باشد. از جمله امکاناتی که می توان برای این ساعت هوشمند بیان کرد، دارای دو عدد بند یکی از جنس مگنتی و دیگری از نوع سیلیکونی است. دارای دستیار صوتی، مقاوم در برابر آب، تمامی سنسورهای سلامتی از قبیل سنسور ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون، میزان استرس، کیفیت خواب، پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی، پشتیبانی از بیش از 100 واچ فیس مختلف، پشتیبانی از قابلیت مکالمه با اسپیکر و میکروفون قوی.
ویژگی مهم این ساعت پشتیبانی کامل از زبان فارسی می باشد که شما می توانید حتی منو ساعت را نیز به طور کامل به زبان فارسی داشته باشید.
 

ساعت هوشمند گلوریمی GR1
ساعت گلوریمی GR1 یک ساعت کاملا اقتصادی و با امکاناتی عالی عرضه شده است.
بدنه ساخته شده از آلومینیوم و از طراحی نسبتا رسمی تری بهره می برد. صفحه نمایش 1.43 اینچی از نوع AMOLED با روشنایی 600 نیت و رزولوشن 466*466 روی این ساعت هوشمند کار شده است.
قسمتی از صفحه نمایش که شما را شگفت زده می کند نرخ به روزرسانی صفحه است که برابر با 60 هرتز است و همین موضوع هنگام کار با ساعت برای شما لذت بخش خواهد بود و کاملا روان و بدون لگ می توانید در منو و قسمت های مختلف ساعت حرکت کنید.
باتری این ساعت هوشمند 220 میلی آمپر ساعت است که می تواند حداکثر تا 5 روز همراه شما باشد. قابلیت مکالمه، پشتیبانی کامل از زبان فارسی، سنسورهای سلامتی کامل، پشتیبانی از 123 حالت ورزشی گوناگون، مقاوم در برابر آب. از جمله ویژگی های این محصول می باشد.
 

ساعت هوشمند گلوریمی M2 Pro
پرچمدار ساعت هوشمند برند گلوریمی با نام ساعت گلوریمی M2 Pro که به تازگی معرفی شده و به زودی روانه بازار خواهد شد.
تقریبا می توان گفت تا اینجا پرچمدار ساعت های برند گلوریمی همین مدل است.
یک صفحه نمایش 1.43 اینچی از نوع Ultra-Clear AMOLED با روشنایی 1350 نیت روشنایی و 466*466 رزولوشن در این ساعت هوشمند گلوریمی استفاده شده است.
نرخ به روز رسانی صفحه نمایش در این ساعت هوشمند 60 هرتز است و یک کارایی روان را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر علاقه مند به صفحه نمایش همیشه روشن هستید باید بگوییم که ساعت گلوریمی M2 Pro از 5 حالت صفحه نمایش همیشه روشن بهره می برد. نسخه بلوتوث در این محصول 5.3 است و از قابلیت مکالمه هم پشتیبانی می کند و با توجه به اینکه آخرین نسخه از بلوتوث را داراست یک مکالمه با کیفیت را می توانید داشته باشید.
پشتیبانی کامل از زبان فارسی حتی در منوها یکی از نقاط قوت ساعت های هوشمند گلوریمی است که در این محصول نیز وجود دارد.
ظرفیت باتری 300 میلی آمپر که می تواند تا حداکثر 5 روز در استفاده های سنگین و تا 15 روز در حالت استندبای همراه شما باشد. گواهینامه IP68 جهت مقاومت در برابر آب را داراست و خیال شما باب آب خوردگی ساعت می تواند راحت باشد.
پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی، دارای تمامی سنسورهای سلامتی، پشتیبانی از برنامه ساعت گلوریمی با نام HaWoFit که هم با گوشی های اندروید سازگار می باشد هم ios .
برای خرید ساعت گلوریمی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی موبونیاز به آدرس moboniaz.com مراجعه کنید.
 

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا