اخبار سایت

اختلال در نمایشگر لمسی اپل واچ



در بخشی از این یادداشت آمده است: برخی از مشتریان احتمالا از لمس کاذب روی نمایشگرهایشان خبر می‌دهند. به طور دقیق‌تر اپل واچ‌های کاربران بدون لمس نمایشگر، فعالیت هایی انجام می‌دهند.

به گزارش ایتنا از مهر، این امر سبب می شود بدون دخالت کاربر اختلالاتی غیرمنتظره در ساعت های هوشمند اپل روی دهد، ممکن است تماس تلفنی به طور ناخواسته قطع شود، اپلیکیشن‌ها بدون دلیل باز یا بسته شوند و هنگام وارد کردن رمز دستگاه مشکلاتی به وجود بیاید.

اپل در یادداشت داخلی اش ذکر کرده چالش مذکور سبب می شود نمایشگر مدل های گفته شده ساعت های هوشمند ناگهان مختل شود یا اختلالات دیگری روی دهد. در حال حاضر میزان گستردگی این چالش یا دلیل ایجاد آن که ممکن است ناشی از یک باگ سخت افزاری یا نرم افزاری باشد، مشخص نیست.

با این وجود شرکت فناوری به کاربران توصیه می کند تا مطمئن شوند ساعت هوشمندشان با جدیدترین سیستم عامل واچ OS فعالیت می کند. این امر نشان می دهد احتمالا ترمیمی نرم افزاری برای اختلال مذکور وجود دارد. اپل زمانی برای حل مشکل تعیین نکرده است.

در حال حاضر شرکت آمریکایی به تکنسین ها و تهیه کنندگان مجاز سرویس ها اطلاع داده تا زمانیکه تحقیقات در حال انجام است، ساعت های هوشمند دچار مشکل را با دیگر دستگاه ها یکپارچه نکنند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا