فناوری های نوین

حضور شرکتهای دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، در این پاویون که با همکاری صندوق نوآوری و با همکاری مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برپا می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود در حوزه‌های مرتبط نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ می‌پردازند.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه، شرکت‌های ایرانی می‌توانند در رویداد استارت‌آپی «نورث استار» حضور پیدا کرده و دستاوردهای خود را ارائه کنند.

نمایشگاه جیتکس (GITEX)، از نمایشگاه‌های پیشرو منطقه برای سرمایه‌گذاران خطرپذیر و محلی برای نمایش جدیدترین دستاوردهای استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌های هوش مصنوعی، شهر هوشمند، فناوری‌های ابری و کلان داده، امنیت سایبری، بلاکچین، متاورس، فین‌تک، فناوری‌های تلکام و سایر حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۵۶۱۴۶۶ تماس بگیرند.

آخرین مهلت پیش‌ثبت‌نام ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ خواهد بود. گفتنی است پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت محدودی دارد و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر تقاضای حضور خود را اعلام کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا