اخبار سایت

چگونه به ساده‌ترین روش گوشی گلکسی s24 اولترا را بخریم؟


—————- رپرتاژ آگهی —————–

گوشی گلکسی s24 اولترا ، یک گوشی پرچم‌دار مهم با که با قابلیت هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ به بازار عرضه می‌شود. در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر درباره این محصول صحبت کنیم و به جزئیات مختلف آن بپردازیم.
 

هوش مصنوعی، بزرگترین ویژگی گوشی s24 اولترا

بزرگترین ویژگی گوشی s24 اولترا هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ برای آن است که galaxy Al نام دارد. این هوش مصنوعی می‌تواند تحولی بزرگی در ساخت گوشی‌های هوشمند ایجاد کند. همان‌طور که هوش مصنوعی گوگل توانست در پیکسل‌ها و دوربین‌هایش تحول ایجاد کند. سامسونگ حتی در نظر داشت که نام ای‌آی فون را به‌صورت اختصاصی برای شرکت خودش ثبت کند.
اما به‌دلیل عمومی‌بودن بیش‌ازحد این نام موفق به انجام چنین کاری نشد. این هوش مصنوعی قرار است به پرچم‌دار سامسونگ کمک کند تا در شب عکس‌های بهتری بگیرد، به‌کمک کاربران برای ترجمه ایمیل‌ها، تماس‌ها و پیامک‌ها بیاید و بسیاری قابلیت دیگر را پشتیبانی کند. باید منتظر معرفی این گوشی بمانیم تا ببینیم سامسونگ با هوش مصنوعی خود چه خوابی برای خریداران دیده است.
 

پردازنده گوشی اس24 اولترا: قلب تپنده یک پرچم‌دار

مسلما در گوشی‌های پرچم‌دار باید شاهد پردازنده‌های نسل جدید و قوی بازار باشیم. شایعاتی به‌گوش می‌رسید که قرار است گوشی جدید سامسونگ در مدل اولترا در سری 2 پردازنده عرضه است. با نزدیک‌شدن به تاریخ معرفی متوجه شدیم که این مدل تنها از اسنپ‌دراگون 8 از نسل 3 استفاده خواهد کرد.
این گوشی موبایل با 12 گیگ رم عرضه خواهد شد. یک شایعه دیگر درباره این مدل این بود که گوشی حداکثر 2 ترابایت ظرفیت داخلی خواهد داشت. اما در نهایت دیدیم که این گوشی تنها در ظرفیت‌های 266 و 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی به بازار عرضه خواهد شد.
 

طراحی اس24 اولترا چگونه خواهد بود؟

جنس بدنه از تیتانیوم خواهد بود و در رنگ‌های مشکلی، خاکستری، بنفش و زرد عرضه می‌شود. انگار که در این سری دیگر خبری از نمایشگر‌های خمیده نیست و ما با یک صفحه تخت روبه‌رو هستیم. صفحه نمایش 6.8 اینچی با رزولوشن QHD+ و  HDR10+ به شما تجربه کامل از صفحه‌نمایش یک گوشی پرچم‌دار را خواهد داد.
روشنایی این گوشی حداکثر 2600 نیت خواهد بود که به‌نوعی رکورد هم محسوب می‌شود. اطلاعاتی که به شما درباره طراحی این گوشی دادیم اطلاعاتی لورفته اما تاییدشده هستند. به همین دلیل ما نیز کامل از جزئیات طراحی با خبر نیستیم و باید تا معرفی گوشی منتظر بمانیم.
 

 

دوربین جدید‌ترین پرچم‌دار سامسونگ: s24 اولترا

همان‌طور که گفتیم سامسونگ قصد دارد از هوش مصنوعی به‌صورت کاربردی در گوشی جدید خود به‌ویژه سری اولترا بهره ببرد. پس قطعا ساهد تغییرات رابط کاربری خواهیم بود و در قسمت دوربین هم تغییراتی را مشاهده خواهیم کرد. سامسونگ در مدل جدید سری اولترا دست به تغییر ساختاری نزده و همچنان از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی کمک می‌گیرد.
در کنار این دوربین اصلی 3 لنز 12 مگاپیکسل اولترا واید، 10 مگاپیکسل تله فوتو با زوم 3 برابری و 50 مگاپیکسل تله فوتو با زوم 5 برابری به‌کمک کاربران خواهند آمد تا عکس‌هایی با جزئیات دقیق و حرفه‌ای ثبت شود. هوش مصنوعی قرار است کمک کند تا در شب عکس‌های بهتری توسط این گوشی ثبت شود. دوربین این گوشی قرار است مستقیما به رقابت با دوربین آیفون 15 بپردازد.
 

باتری و شارژر s24 اولترا، پرچم‌دار جدید سامسونگ

یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی چیزی است که در سامسونگ پرچم‌دار جدید شاهدش هستیم. این باتری به کمک یک شارژ فست شارژ نسخه 2.0 شارژ می‌شود. شارژر بی‌سیم نیز توسط این گوشی پرچم‌دار همانند پیش‌بینی‌ها پشتیبانی خواهد شد.
فناوری به اشتراک‌گذاری شارژ بی‌سیم نیز در این گوشی هوشمند به‌کمک کاربران آمده تا درصورت نیاز بتوانند دستگاه‌های دیگر را شارژ کنند. این دستگاه خلاف انتظار‌ها از شارژ 45 وات پشتیبانی می‌کند و نه 65 وات. بسیاری از طرفداران دوست داشتند که حداقل 65 وات توسط این گوشی موبایل پشتیبانی شود.
 

قیمت گوشی s24 اولترا چقدر خواهد بود؟

قیمت گوشی s24 ultra براساس اعلام جهانی افزایش قیمت نخواهد داشت و این موضوع یک خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران محصولات سامسونگ و علاقه‌مندان به گوشی‌های پرچم‌دار است. شایعاتی پیش‌ازاین به‌گوش می‌رسید که سامسونگ قصد دارد قیمت محصولاتش را افزایش دهد.
اما خبری از این موضوع نیست و گوشی‌های این کمپانی در سری اس با همان قیمت پایه 1200 دلار سال گذشته عرضه خواهند شد. گلکسی اس24 اولترا با ظرفیت 256 گیگ 1199دلار، 512 گیگ 1299 دلار و 1 ترابایت 1619 دلار در بازار‌های جهانی قیمت خواهد داشت.
 

گوشی گلکسی s24 اولترا چه زمانی عرضه می‌شود؟

پیش‌بینی‌ها می‌گفت که زمان معرفی به ماه‌های میلادی در فوریه یعنی چیزی بین بهمن و اسفند باشد. اما زودتر باید منتظر معرفی این گوشی باشیم چون سامسونگ در مراسم Unpacked تاریخ دقیق رونمایی آن را اعلام کرد. این گوشی در 27 دی‌ماه و ساعت 21:30 به‌وقت تهران معرفی خواهد شد.
در تمامی تیزر‌ها و پوستر‌های این گوشی تمرکز جدی آن بر هوش مصنوعی را شاهد هستیم. جملاتی مانند هوش مصنوعی در راه است و نظایر آن سبب می‌شود که انتظار طرفداران از هوش مصنوعی این گوشی پرچم‌دار تا حد زیادی بالا برود.
 

بهترین راه برای خرید گوشی s24 اولترا

گوشی s24 اولترا هنوز معرفی نشده و به همین سبب شاید نتوانید درحال‌حاضر فروشگاهی بیابید که امکان خرید گوشی سامسونگ Galaxy s24 ultra در آن وجود داشته باشد. اما قطعا همواره یکی از بهترین گزینه‌ها برای ما در ایران دیجی کالاست.
دیجی کالا در اولین فرصت این گوشی پرچم‌دار را برای طرفداران تکنولوژی دردسترس خواهد کرد. اگر مشتاق داشتن این گوشی قدرتمند هستید، می‌توانید همین حالا به وب‌سایت دیجی کالا مراجعه کنید و با کلیک بر روی گزینه خبرم کن به‌محض موجودشدن آن به فروشگاه بروید و خرید خود را نهایی کنید.
 

 

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی گوشی گلکسی s24 اولترا و ویژگی‌های خاص آن پرداختیم. شما می‌توانید خیلی راحت با دیجی کالا از موجودی این گوشی پرچم‌دار در ایران را باخبر شوید. باید ببینیم که پس از معرفی آیا سامسونگ می‌تواند محصولی انقلابی را به بازار معرفی کند و یکی از محصولات موفق بازار را به نام خودش بزند یا خیر.
به‌نظر می‌رسد که هوش مصنوعی آرام‌آرام درحال گسترش بین تولیدات شرکت‌های موبایل‌ساز است و همه آن‌ها تلاش کرده‌اند به‌نوعی از آن کمک بگیرند. باید ببینیم که سرانجام این رقابت به کجا خواهد رسید و چه امکاناتی جدیدی در اختیار ما قرار خواهد داد.
 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا