فناوری های نوین

دستورات خود را با نجوا به دستیار صوتی بدهید



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، یکی از مشکلات جهانی با محیط رایانشی فعلی که در آن زندگی می کنیم، آن است که نمی توان بدون جلب توجه و بی سروصدا کاری انجام داد. بیشتر دستورات به دستیارهای صوتی باید با صدایی بلندتر از صحبت کردن با فرد دیگر بیان شود. در همین راستا در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی گجتی به شکل یک حلقه و به نام WHSP توسط شرکت کره ای VTouch ابداع شده که این چالش را با نجوا کردن برطرف می کند.

شرکت مذکور یک حلقه با حسگر مجاورت و میکروفون ابداع کرده که وقتی فرد آن را نزدیک دهانش می برد، فعال می شود. بنابراین فرد می تواند هنگام صحبت با دستیار صوتی خود به آرامی نجوا کند.

ایده اصلی این گجت آن است که کاربر از اپ مخصوص VTouch استفاده کند که چند ویژگی دستیار هوش مصنوعی را برای کمک به فرد ارائه می دهد. این ویژگی ها شامل یک کاردار هنری هوش مصنوعی یا حتی روانپزشک دیجیتال است که با کمک موبایل می توان به همه آنها دسترسی یافت.

همچنین کاربر می تواند با ابزارهای خانه هوشمند خود ارتباط برقرار کند و پارامترهای مورد نظر را به راحتی با دستوری که با صدای آرام گفته می شود، تنظیم کرد. یک بار شارژ دستگاه برای یک روز و نیم کافی است. همچنین قاب شارژ آن می تواند تا ۹ روز شارژ را حفظ کند.

این شرکت قرار است در آینده نزدیک حلقه مذکور را برای جمع آوری سرمایه در وب سایت کیک استارتر رونمایی کند اما هنوز قیمت یا زمان عرضه آن مشخص نیست.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا