فناوری اطلاعات

ماسک هزینه های حقوقی کاربران خسارت دیده از کارفرما را تقبل می کند



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ایلان ماسک مالک پلتفرم ایکس در یک پست نوشت: اگر کارفرمای شما به دلیل پست یا لایک کردن محتوایی در این پلتفرم با شما برخوردی ناعادلانه داشته، ما هزینه های حقوقی شما را تامین می کنیم.

او در ادامه افزود: محدودیتی برای تامین این هزینه ها تعیین نشده است. ماسک بعدا در پاسخ به یک پست درباره اینکه هیچ چیزی سریع تر از تهدید به اقدام قانونی، یک رفتار در آمریکا را تغییر نمی دهد گفت: ما فقط شکایت نمی کنیم. اقدام ما بسیار پرسروصدا خواهد بود و هیات مدیره شرکت ها را نیز وادار به پاسخگویی می کنیم.

ماه گذشته ماسک اعلام کرد تعداد کاربران ماهانه ایکس به رکورد جدید رسیده و نموداری را به نمایش گذاشت که آخرین تعداد را بیش از۵۴۰ میلیون کاربر نشان می داد.

این رقم در حالی اعلام شده که شرکت با تغییرات سازمانی سریع روبرو است و سعی دارد درآمدهای در حال کاهش آگهی ها را ارتقا دهد.

همچنین این جدیدترین تحول در مجموعه ای از اظهار نظرهای مدیران ارشد ایکس است که ادعا می کنند میزان استفاده از پلتفرم همچنان بالا است.

ماسک در اوایل جولای اعلام کرد جریان مالی این پلتفرم همچنان منفی باقی می ماند زیرا درآمد آگهی ها ۵۰ درصد کاهش یافته و میزان بدهی های پلتفرم بالا است.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا