فناوری اطلاعات

پوستر نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست رونمایی شد



پوستر «نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته» با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، عیسی زارع پور-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه از پوستر نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته رونمایی کرد.

زارع پور در این آیین با اشاره به جایگاه کنونی پست و نقش حیاتی آن در زندگی مردم و کسب و کارها گفت: امروزه خدمات پستی به یک ضرورت در جامعه تبدیل شده و علاوه بر خدمات دهی این شرکت به بسیاری از کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال و حتی بنگاه هایی با شیوه فعالیت سنتی، خدمات پستی در دور افتاده ترین نقاط کشور نیز با کیفیت مناسبی به مردم عزیز ارائه می شود که البته این کیفیت باید با استفاده از فناوری های جدید روز به روز افزایش یابد. 

وزیر ارتباطات گردهمایی صنایع وابسته شبکه پستی، همچون حمل ونقل، لجستیک هوشمند، تجارت الکترونیک، صنایع زیست محیطی و تولیدکنندگان ابزار و محصولات مرتبط در این رویداد که برای نخستین بار برگزار می شود را گامی مهم در جهت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه خدمات پستی و هوشمند سازی پست دانست.

وی با بیان اینکه جدیدترین فناوری ها، دستاوردها و خدمات زنجیره تامین در صنعت پست با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمندسازی در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته به نمایش گذاشته می شود، افزود: در نمایشگاه صنعت پست می توان با پست هوشمند و روزآمد آشنا شد علاوه بر این مردم عزیز می توانند از خدمات جدیدی که توسط شبکه پستی به آنها ارائه خواهد شد نیز در نمایشگاه دیدن کنند. 

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، زارع پور همچنین حضور موثر دانش بنیان ها در اکوسیستم پست کشور و ایجاد زمینه ارتقا، تسهیل و تسریع خدمات پستی را از دیگر رویکردهای مهم نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست بیان کرد.

بنابه این گزارش، نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته با هدف معرفی جدیدترین فناوری ها، دستاوردها و خدمات تامین زنجیره در صنعت پست با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمندسازی از ۸ تا ۱۱ خرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ایسنا

دکمه بازگشت به بالا