اخبار سایت

سایبرتراک تسلا اولین تصادف جاده‌ای خود را ثبت کرد


در شرایطی که تسلا سایبرتراک یکی از بزرگ‌ترین خودروهای عرضه‌شده جهان در سال ۲۰۲۳ همچنان برای رفع برخی نواقص در حال آزمایش است، گشت بزرگراه کالیفرنیا روز جمعه از تصادف یکی از آن‌ها در جاده‌های عمومی خبر داد.

گشت بزرگراه کالیفرنیا روز جمعه ساعت ۱۴:۰۵ بعدازظهر از تصادف یک دستگاه تسلا سایبرتراک با یک تویوتا کرولا خبر داد.

این حادثه که خارج از سن‌خوزه رخ داد، بر اثر بی‌احتیاطی راننده تویوتا کرولا در هنگام ورود به جاده عنوان شده است که با برخورد به تسلا سایبرتراک از جاده خارج شد.

 

به گزارش پلیس بزرگراه این سانحه تلفات جانب نداشته و سرنشینان هر دو ماشین سالم هستند و تنها جراحات سطحی دیده‌اند که نیازی به درخواست آمبولانس نبوده است.

 

تسلا سایبرتراک تنها در قسمت بالای گلگیر عقب و چند خوردگی کنار ماشین آسیب دیده و کیسه هوای جانبی این خودروی الکتریکی نیز در اثر ضربه باز شده است و تویوتا کرولا آسیب جدی‌تری را متحمل شده اما مشخص نیست که چه مقدار از تخریب ناشی از خروج اولیه از جاده و یا برخورد با سایبرتراک بوده است.

 

طبق کاتالوگ قطعات تسلا، یک گلگیر جلوی این خودروی برقی با هزینه نصب آن ۵۵۰ دلار آب می‌خورد و قطعات جلویی در مجموع ۲۸۴۵ دلار قیمت دارند. باید دید که این خودرو که به گفته ایلان ماسک مدیرعامل کمپانی تسلا، ایمن‌ترین پیکاپ جهان در این کلاس است، قابل تعمیر خواهد بود یا خیر.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا