اخبار سایت

زمان رونمایی از آیفون 15 مشخص شد



این غول فناوری آمریکایی، دعوتنامه‌ها برای شرکت در این رویداد که در مقر اپل پارک در کوپرتینو برگزار می‌شود را ارسال کرده است. این دعوتنامه، گرافیکی شبیه ثانوس دارد که کلمه «واندرلاست» (به معنی علاقه شدید برای سیر و سیاحت)، روی آن نقش بسته است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، آیفون ۱۵، قطع به یقین در قلب این نمایش بزرگ خواهد بود. مدل جدید «آیفون ایکس» ممکن است ارتقاهای بزرگی را برای این گوشی به همراه بیاورد. با توجه به روند فعلی مجموعه بازار، ممکن است راه زیادی تا تزریق هیجان لازم در پیش باشد.

تحلیلگران وال استریت می‌گویند در شرایطی که بازار جهانی تلفن هوشمند دچار رکود شده است، اپل تلاش خواهد کرد با قابلیت‌های جدید در گوشی‌های پرچمدار خود، خریداران را به شوق بیاورد.

اپل اخیرا از حق تعمیر گوشی که در حال حاضر به قوانین ایالت کالیفرنیا راه پیدا کرده، حمایت کرده است. تغییر جهت این شرکت در حمایت از حق تعمیر، ممکن است باعث شود این شرکت از قابلیت قابل تعمیر بودن گوشی جدید، تعریف و تمجید کند. این یک تغییر جهت بزرگ از موضع همیشگی اپل محسوب می‌شود اما اتفاقات عجیب و غریب مطمئنا روی داده اند. یک شایعه دیگر، شامل لبه‌های باریک‌تر و افزوده شدن قابلیت جزیره پویا به همه مدل‌های آیفون است.

انتظار می‌رود در این رویداد، سری ۹ اپل واچ هم معرفی شود که احتمالا در ساخت آن از تراشه «ای ۱۵ بیونیک» استفاده شده است.

پیش‌بینی می‌شود نسخه عمومی سیستم‌های عامل iOS، macOS و watchOS همزمان منتشر شوند.

بر اساس گزارش پایگاه فناوری تِک کرانچ، همچنین این دومین فرصت بزرگ اپل برای نمایش هدست «ویژن پرو» پیش از عرضه آن در اوایل سال آینده خواهد بود.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا