فناوری اطلاعات

فراخوان همکاری با شرکت‌های فعال در ارائه خدمات به زائرین اربعین



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، با هدف افزایش سطح کیفیت، سرعت و سهولت در ارائه خدمات به زائران و به منظور حمایت و پیگیری رفع چالش‌های پیش روی شرکت‌هایی که آماده ارائه خدمات در بستر فضای مجازی به زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام در راهپیمایی اربعین هستند، سازمان فناوری اطلاعات ایران از شرکت‌ها دعوت به همکاری و همراهی می‌کند.

لذا از شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که در سراسر کشور در محورهای ارتباطی، درمانی و بهداشتی، حمل و نقل و لجستیک، پذیرایی، گمشدگان، موقعیت یابی و مسیریابی، انتقال پول و پرداخت یاری، اقامتی و اسکان، خدمات ویژه به موکب داران، فرهنگی، اطلاع رسانی و سایر خدمات ابتکاری، فعال هستند، دعوت می‌شود به منظور ثبت نام در این فراخوان و تکمیل فرم مخصوص، به آدرس arbaeen.ito.gov.ir مراجعه فرمایند.

به این ترتیب مهلت تکمیل فرم جهت ارائه خدمات در بستر فضای مجازی به زائران در راهپیمایی اربعین تا پنجشنبه اول تیر ماه سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

گفتنی است؛ حضور در رویداد (همگام با اربعین همراه با فناوری)، که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دیگر مسئولین مربوطه برگزار می‌شود، از دیگر برنامه‌های این فراخوان خواهد بود.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا