فناوری اطلاعات

رفع مسائل کسب‌وکار و توسعه ایده‌های استارتاپی در اینوتکس ۲۰۲۳



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس، پاویون منتورها و مشاوران از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت با هدف رفع مسائل کسب‌وکار و توسعه ایده‌های استارت‌آپی برگزار می‌شود.

در این رویداد از حضور اساتید برجسته دانشگاه های برتر کشور در زمینه کارآفرینی نیز استفاده شود. در این دوره از برگزاری پاویون منتورها و مشاوران در نمایشگاه اینوتکس، در ۱۸ حوزه تخصصی «مدل و توسعه کسب و کار»، «فنی و برنامه نویسی»، «اینترنت اشیاء»، «سلامت»، «منابع انسانی»، «ارزش گذاری و سرمایه گذاری»، «فین تک و اینشورتک»، «فناوری‌های همگرا»، «روابط عمومی»، «بازاریابی»، «فناوری بلاکچین»، «تیم‌سازی»، «رهبری»، «استراتژی»، «مدیریت محصول»، «رابط کاربری»، «تجربه کاربری»، «هوش مصنوعی»، «حقوقی»، «مجوزها»، «صادرات»، «طراحی صنعتی» و «برندینگ» به مخاطبان مشاوره ارائه خواهد شد.

امسال قرار است در کنار جلسات حضوری، جلسات آنلاین نیز برگزار شود، زیرا امکان حضور در نمایشگاه برای برخی از متقاضیان و منتورها وجود ندارد. بنابراین با برگزاری جلسات آنلاین به تعداد بیشتری از مخاطبان و منتورها خدمات رسانی خواهد شد.

در پاویون منتورشیپ نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، هر متقاضی از وقت مشاوره ۲۰ دقیقه ای استفاده می کند و امکان برنامه ریزی برای صحبت ها و همکاری های بیشتر در خارج از زمان برگزاری نمایشگاه نیز وجود دارد.امسال برنامه ریزی حضور منتورها بر اساس مهارت ها و حوزه‌های تخصصی آن ها صورت گرفته و جلسات مشاوره برنامه ریزی و اجرا می شود.

متقاضیان برای شرکت و حضور و استفاده از پاویون منتورها و مشاوران می‌توانند از طریق آدرس inotex.com/mentorship درخواست خود را جهت حضور در این قسمت از نمایشگاه ثبت کنند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا