وردپرس

حل خطای هیچ روش پرداختی موجود نیست در نسخه جدید ووکامرس


امروز می‌خوام یه مشکلی که احتمالاً خیلی‌هاتون باهاش درگیر شدید رو با هم حل کنیم. می‌دونید، این دنیای تکنولوژی همیشه یه چالش‌هایی داره، خصوصاً وقتی صحبت از نسخه‌های جدید می‌شه. مثلا دیروز نسخه جدید ووکامرس اومد و همه سایت‌ها رفتن رو هوا. البته ما تو پنل کاربری میهن وردپرس (به لطف قابلیت اطلاع رسانی میهن پنل) اطلاع رسانی کردیم. اما امروز می‌خوام در مورد اون خطای عجیب و غریب توی نسخه جدید ووکامرس حرف بزنیم: “هیچ روش پرداختی در دسترس نیست”.

خطای هیچ روش پرداختی موجود نیست

اول از همه، نگران نباشید. این مشکل خیلی رایجه و راه حل ساده‌ای داره. برای شروع، بیایید سری به صفحه تسویه حساب ووکامرس بزنیم. می‌دونید که این صفحه جاییه که مشتری‌ها معمولاً تراکنش‌هاشون رو انجام می‌دن، درسته؟ حالا، ممکنه شما از المنت‌های گوتنبرگ استفاده کرده باشید برای این صفحه. اینجاست که کمی کار فنی‌تر می‌شه. این مشکل دقیقا از همین‌جاست!

نحوه حل این مشکل

برای حل این مشکل، به جای المنت‌های گوتنبرگ، باید از شورت کد زیر استفاده کنید.

[woocommerce_checkout]

این کار به ووکامرس کمک می‌کنه که درست و حسابی با درگاه‌های پرداخت کار کنه، مخصوصاً اگر شما از درگاه‌های پرداخت ایرانی استفاده می‌کنید. چرا؟ چون متأسفانه این درگاه‌ها هنوز این مدل جدید رو پشتیبانی نمی‌کنن و باید منتظر بمونیم تا نسخه جدید افزونه‌های درگاه پرداخت ایرانی منتشر بشه.

خب، این موضوع ممکنه کمی آزاردهنده باشه، ولی خوشبختانه با یه تغییر کوچیک می‌تونیم از پسش بربیایم. پس هر چه زودتر بریم سراغ حل این مشکل و اجازه ندیم که این مشکل کوچک، کسب و کارمون رو مختل کنه.

شاد باشید.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت میهن وردپرس گردآوری شده و صرفا چهت اگاه سازی است.

منبع: سایت میهن وردپرس

دکمه بازگشت به بالا