فناوری اطلاعات

اسپرسوساز نوا بخریم یا دلونگی؟


دو تا از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای اسپرسوساز در بازار ایران برندهای دلونگی و نوا هستند که در این نوشته قصد داریم این دو برند را با یکدیگر مقایسه کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از تعمیرخونه، اگر قصد خرید اسپرسوساز دارید و نمی‌دانید اسپرسوساز دلونگی بهتر است یا اسپرسوساز نوا این مطلب را تا انتها مشاهده کنید.

قبل از خرید اسپرسوساز باید به نکات مختلفی توجه کنید؛ به عنوان مثال توان مصرفی، ظرفیت مخزن آب و قهوه، وزن و اندازه دستگاه از جمله مواردی هستند که برای خرید اسپرسوساز باید آن را مدنظر داشته باشید.

اگر برای مصارف سنگین به دنبال اسپرسوساز می‌گردید بهتر است توان مصرفی و ظرفیت مخزن آب بالا باشد و دستگاه بادوامی خریداری کنید. اگر دستگاهی که می‌خرید جوابگوی مصرف شما نباشد به موتور دستگاه فشار می‌آید و ممکن است دستگاه دچار مشکل بشود که در این صورت شما مجبور به تعمیر اسپرسو ساز خود خواهید بود اما اگر برای مصارف خانگی به دنبال اسپرسوساز هستید یک دستگاه معمولی هم جوابگوی کار شما خواهد بود.

بررسی اسپرسوساز دلونگی

یکی از دلایل محبوبیت دلونگی این است که اسپرسوسازهای دلونگی کیفیت، توان و دوام بالایی دارند. قهوه تولیدشده با اسپرسوسازهای دلونگی کیفیت بالایی دارد و در اکثر مدل‌های اسپرسوساز دلونگی شما قادر به تنظیم دمای دستگاه خواهید بود و می‌توانید با درجه دمایی مدنظر خود اسپرسو درست کنید.

کیفیت و دوام دستگاه عاملی تأثیرگذار است. اگر دستگاهی با کیفیت قطعات پایین و دوام کم خریداری کنید مجبور هستید پس از مدتی استفاده به دلیل خراب شدن دستگاه نسبت به تعمیر اسپرسوساز خود اقدام کنید.

علاوه بر کیفیت و دوام دستگاه، باید به ظاهر دستگاه نیز توجه کرد. اسپرسوسازهای دلونگی از نظر ظاهری، طراحی قابل قبول و مناسبی دارند و می‌توانند یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید اسپرسوساز باشند. قیمت اسپرسوسازهای دلونگی با توجه به مدل و مشخصاتی که دارند بین 4 میلیون تا 90 میلیون تومان است.

مشخصاً برای افرادی که اسپرسوساز خانگی نیاز دارند و دوست دارند برند دلونگی را انتخاب کنند، یک اسپرسوساز مناسب با قیمتی بین 4 تا 7 میلیون تومان می‌تواند جوابگوی این افراد باشد اما برای رستوران‌ها، هتل‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مراکزی که اسپرسوساز صنعتی نیاز دارند باید بین 20 تا 90 میلیون تومان برای دستگاه هزینه کنند.

مدل های اسپرسو ساز نوا

بررسی اسپرسوساز نوا

برند نوا هم همچون رقیب خود دستگاه‌های اسپرسوساز با کیفیتی تولید می‌کند که می‌توانید برای مصارف خانگی و صنعتی از آن استفاده کنید. طراحی با کیفیت و با دوام، کیفیت بالای دستگاه، توان مناسب و قدرت موتور بالا به همراه تنوع مدل و قیمت از جمله مشخصه‌های برند نوا می‌باشد. از نظر ظاهری هم اسپرسوسازهای نوا طراحی بسیار زیبا و چشمگیری دارند که می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

قیمت اسپرسوسازهای نوا بین 4 تا 25 میلیون تومان است. برند نوا تنوع بیشتری در اسپرسوسازهای خانگی دارد و در رنج قیمتی بین 4 تا 8 میلیون تومان مدل‌های بسیار زیادی برای انتخاب به شما پیشنهاد می‌دهد که هر کدام مشخصه‌ها و امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

برند نوا همچنین در تولید و عرضه اسپرسوسازهای صنعتی هم فعالیت می‌کند و دستگاه‌های متنوع با قیمت‌های مختلف دارد.

اسپرسوساز نوا بهتره یا اسپرسو ساز دلونگی؟

اینکه اسپرسو ساز نوا بهتر است یا اسپرسو ساز دلونگی باید بگوییم از نظر برند هر دو این برندها کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند. موتور قدرتمند با توان مناسب در اکثر مدل‌های اسپرسوساز هر دو برند استفاده شده است. برای بررسی دقیق‌تر این دو برند باید مدل به مدل هر کدام را با یکدیگر بررسی کنیم و با توجه به امکاناتی که مدنظر شماست و با توجه به قیمت هر کدام انتخاب خود را انجام بدهید.

نکته قابل توجه‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اسپرسوسازهای خانگی و صنعتی به سرویس دوره‌ای یا همان جنرال سرویس احتیاج دارند. جنرال سرویس اسپرسو ساز به این صورت است که دستگاه شما تمامی قطعاتش باز می‌شود و ضمن صفرشویی و اسیدشویی، روغن‌کاری قطعات انجام می‌شود و قطعاتی که نیاز به تعویض دارند، تعویض می‌شوند. جنرال سرویس موجب می‌شود موتور دستگاه شما فشار کمتری بهش اعمال بشود و از سوختن موتور که هزینه بسیار زیادی را روی دست شما می‌گذارد جلوگیری بشود.

اسپرسوسازهای صنعتی هر شش ماه یک‌بار به جنرال سرویس نیاز دارند. یکی از مراکز رسمی و نمایندگی‌های برند دلونگی و نوا در تهران شرکت تعمیرخونه است که امکان عقد قرارداد برای شرکت‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و هتل‌ها را فراهم کرده و کار جنرال سرویس برندهای مختلف اسپرسوساز صنعتی شما را انجام می‌دهد.

تعمیرخونه علاوه بر صفرشویی قطعات، اسیدشویی کامل دستگاه، روغن‌کاری قطعات، تعویض قطعات آسیب دیده را نیز انجام می‌دهد. همچنین نماینده‌های تعمیرخونه هر ماه یک‌بار به محل شما مراجعه می‌کنند و میزان سختی آب را بررسی می‌کنند تا در صورت بالا بودن سختی آب، از سرشبکه و کنتور این مورد را کنترل کنند تا به دستگاه اسپرسوساز شما آسیب وارد نشود. برای اطلاع از نحوه انجام جنرال سرویس و عقد قرارداد می‌توانید با شماره تماس‌های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ایسنا

دکمه بازگشت به بالا