اخبار سایت

ویدئوی زیبای حسین – هوادار خاص استقلال

کد خبر : 2009340 |
27 اسفند 1402 ساعت 00:44 |
1K بازدید |

1
دیدگاه

نابینا و ناشنوا و ویلچری، ما هم طرفداریم

حسین شجاعی هوادار خاص و معلول استقلال با ارسال ویدیویی، به درد دل و صحبت با هواداران و تمام افرادی که با دیدن اشک‌هایش ناراحت شده‌اند، پرداخته است.

به گزارش “ورزش سه”، در جریان دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان در استادیوم غدیر اهواز بود که خبرنگاران ورزش سه با صحنه ناراحت کننده‌ای روبرو شدند. جایی که یک هوادار معلول روی ویلچر نشسته و در حال اشک ریختن بود. همین صحنه تلخ سبب شد تا آنها به سمت این هوادار رفته و با او مشغول صحبت شوند.

داستان از این قرار بود که این هوادار برای تماشای دیدار تیم محبوبش یعنی استقلال تهران قصد داشت از ورودی استادیوم عبور کرده و کنار زمین مستقر شود تا از نزدیک نظاره گر عملکرد شاگردان نکونام باشد اما داود رفعتی که ناظر این مسابقه بود، به وی اجازه این کار را نداد و همین موضوع سبب دلخوری و ناراحتی این هوادار خاص شده بود.

حسین شجاعی نام این هوادار معلول است که در صحبت با خبرنگار ورزش سه و در شرایطی که چشمانش از فرط گریه و اشک قرمز شده بود، از ناظر بازی گلایه داشت که چرا به او اجازه دیدن بازی تیم محبوبش را نداده و با بیرون کردن او از استادیوم، مانع از تحقق آرزویش شده است.

ویدیوی ناراحت کننده اشک‌های این هوادار معلول به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و واکنش‌های گسترده‌ای را نیز به دنبال داشت. حتی صفحات حمایت از معلولان نیز با انتشار این ویدیو، خواستار تعیین مکان مناسبی در استادیوم‌ها برای این هواداران شده بود.

حالا نیز شجاعی ویدیویی را برای ورزش سه ارسال کرده و در آن صحبت‌هایی را مطرح کرده که بسیار شنیدنی و قابل تأمل است. این هوادار خاص استقلال می‌گوید:

به نام خداوندی که کافیست 
سلام و عرض ادب و احترام به مردم شریف ایران 
نماز و روزه‌تان قبول درگاه حق باشد.
اینجانب حسین شجاعی، زاده اهواز و اصالتاً افغانستانی 
از پدران، مادران، برادران و خواهران عزیزم تشکر می‌کنم که با گریه من اشک ریختند و با ناراحتی من، غصه خوردند. 
از آنها معذرت خواهی می‌کنم و تشکر می‌کنم که از من حمایت کردند.

من کلا خیلی هم خوشحالم و نمی‌خواهم مانند ویدیویی که از من منتشر شد، ناراحت باشم. در آن ویدیو می‌خواستم که با شما درد دل کنم که چرا به من گیر داده بودند.

هر زمانی که به ورزشگاه می‌آمدم، با خوشحالی می‌رفتم ولی با اشک خارج می‌شدم. نمی‌دانم چرا من را ناراحت می‌کردند و از این موضوع چه چیزی گیرشان می‌آمد؟

افراد ناشنوا، نابینا، معلول، ویلچری و… اینها طرفدار هستند. اینها دلشان برای تیمشان می سوزد. کلا در لیگ برتر، سایر تیم ها طرفدارانی چون من دارند. از تیم‌های بزرگ گرفته تا تیم های کوچک.

نباید کسی را ناراحت کنیم یا با احساساتشان بازی کنیم. من در آن روز که مصاحبه کردم، واقعاً دلم گرفته بود. گفتند من را از سالن بیرون بیندازید. من چیزی نگفتم و به حرفشان احترام گذاشتم و از سالن خارج شدم ولی اینگونه رفتارها خوب نیست.

نظر شخصی من است که انسانیت باید وجود داشته باشد ولی فکر می‌کنم انسانیت از بین رفته است، ولی انسانیت باید باشد. کسانی که همدیگر را دوست دارند.

از رسانه ورزش سه تشکر می‌کنم که با من مصاحبه کردند و با من صحبت کردند. از آقای روزبه چشمی و دوستان عزیزی که با من همراه شدند و من را به سمت رختکن استقلال بردند، تشکر می‌کنم. من در جشن پیروزی استقلال عکس گرفتم و آنها را همراهی کردم.

ان شاالله که تیم محبوبم همیشه موفق باشد. و آقای جواد نکونام تنها نیستند و ما هواداران، آقای جواد نکونام هستیم.

هوادار خاص استقلال

منبع ورزش سه

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:

باشگاه خبرنگاران همسونیوز| آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز

دکمه بازگشت به بالا