اخبار سایت

آموزش: ۵ ترفند اینستاگرام که دانستن آن کار کاربر را راحت‌تر می‌کند


چه کاربر معمولی باشید و چه از علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی، در اینجا پنج نکته و ترفند وجود دارد که می‌تواند به شما در بهبود تجربه کمک کند.
 

متن جایگزین به تصاویر

اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که متن جایگزین به تصاویر اضافه کنند. راه‌حل کوچکی برای دسترسی به این ویژگی وجود دارد. این پلتفرم به طور خودکار متن جایگزین را برای تصاویر شما ایجاد می‌کند، همچنین به کاربران اجازه می‌دهد آن را به صورت دستی اضافه کنند. این به کاربرانی که مشکل بینایی دارند، کمک می‌کند تا محتوای تصویر را بهتر درک کنند. برای افزودن متن جایگزین خود به پست اینستاگرام، روی تنظیمات پیشرفته کلیک کنید و متن جایگزین را تایپ کنید.
 

یک پوستر ایجاد کنید

شما می‌توانید بلافاصله یک برچسب مشابه ایجاد کنید و آن را از طریق پیام مستقیم برای دوستان یا خانواده خود ارسال کنید. برای انجام این کار، به پست انتخاب‌شده بروید، روی منوی گوشه سمت راست بالای تصویر کلیک کنید، Create Cutout Poster را انتخاب کنید، سپس آن را ذخیره کنید. پس از ذخیره، می‌توان آن را از طریق پیام مستقیم به اشتراک گذاشت.
 

بی‌صدا

ویژگی جدید بی‌صدا نیز ممکن است کمک کند. با بی‌صدا کردن یک نمایه (مخاطبین متوجه نمی‌شوند که آن را بی‌صدا کرده‌اید)، پست‌ها، داستان‌ها و یادداشت‌های کاربر خاص را دریافت نخواهید کرد.

برای نادیده گرفتن یک کاربر در اینستاگرام، به پروفایل او بروید، روی تب «دنبال کردن» کلیک کنید و گزینه بی‌صدا را انتخاب کنید. این گزینه به کاربران این امکان را می‌دهد که فقط پست‌ها، داستان‌ها، یادداشت‌ها و یا هر سه را به طور همزمان بی‌صدا کنند.

 

 

فهرستی از دوستان نزدیک ایجاد کنید

به موازات آن، می‌توانید با ایجاد فهرستی از دوستان نزدیک خود، همین کار را انجام دهید (همچنین می‌توانید اعضای خانواده و همکاران خود را نیز درج کنید). فهرست دوستان نزدیک شما می‌تواند شامل یک یا چند نفر باشد.

وقتی چیزی را برای دوستان نزدیک خود پست می‌کنید، در دسترس بودن آن پست تنها به همان کاربران محدود می‌شود. به پروفایل خود بروید و روی منوی گوشه سمت راست بالا کلیک کنید، سپس گزینه Close Friends را انتخاب کنید تا کاربران بیشتری اضافه کنید.
 

پست‌ها و داستان‌ها را برنامه‌ریزی کنید

این برنامه همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌ها و داستان‌ها را برنامه‌ریزی کنند. این ویژگی در حال حاضر محدود به کاربران تجاری است و به آن‌ها امکان می‌دهد یک پست را از قبل (حداکثر ۷۵ روز) برنامه‌ریزی کنند.

برای برنامه‌ریزی یک پست، هنگام ایجاد یک پست جدید، باید روی تنظیمات پیشرفته کلیک کنید و گزینه زمان‌بندی ارسال را انتخاب کنید. زمان و تاریخ خاصی را که می‌خواهید این پست منتشر شود اضافه کنید.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا