اخبار سایت

رونمایی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام



سرویس اشتراک گذاری عکس و ویدئوی شرکت متا، اعلام کرد کاربران از این پس می‌توانند تا ۱۵ دقیقه پس از ارسال پیام، آن را ویرایش کنند. بعلاوه، اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می‌دهد حداکثر ۳ گروه یا یک چت دو نفره را برای راحتی دسترسی، «پین» کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، فرصت ۱۵ دقیقه‌ای برای ویرایش پیام، مشابه پلتفرم‌های پیام‌رسانی دیگر مانند واتس‌اپ است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های خود را ویرایش کنند. کاربران می‌توانند یک پیام را بارها ویرایش کنند و زمانی که ویرایش شد، ویرایش شدن پیام، نشان داده می‌شود.

بعلاوه، اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی کرده که به کاربران امکان می‌دهد علامت دریافت پیام را غیرفعال کنند. این قابلیت، مناسب آن دسته از کاربرانی است که به حریم خصوصی خود اهمیت زیادی قائل هستند. همچنین، کاربران می‌توانند اکنون استیکرهای محبوب خود را ذخیره کرده و با یک استیکر جی‌آی‌اف، عکس یا ویدئو، به پیام متنی پاسخ دهند که بُعد جدیدی را به رد و بدل کردن پیام در اینستاگرام اضافه می‌کند.

کاربران می‌توانند پیام اینستاگرام را در دستگاه‌های اندروید و آیفون ویرایش کنند. فقط باید مطمئن شوند که اپلیکیشن خود را به‌روزرسانی کرده اند. برای ویرایش پیام مستقیم در اینستاگرام، کاربران باید روی پیامی که می‌خواهند ویرایش کننده بزنند تا یک منو باز شود و از این منو، گزینه ویرایش را انتخاب کنند و به مدت ۱۵ دقیقه فرصت خواهند داشت تا از این گزینه استفاده کنند.

برای «پین» کردن یک چت در اینستاگرام، از چت روی پروفایل یا گروهی که می‌خواهند «پین» کنند، انگشت خود را از چپ به راست کشیده و گزینه «پین» را انتخاب کنند.

بر اساس گزارش ایندین اکسپرس، کاربران می‌توانند به همین طریق، یک پروفایل را از «پین» خارج کنند. شما می‌توانید حداکثر سه گروه یا سه پروفایل یا ترکیبی از دو گروه و یک پروفایل یا بالعکس را «پین» کنید.

 

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا