فناوری اطلاعات

استقبال بیش از ۹۰۰ هزار نفر از طرح اتصال پیامرسانهای بومی



دکتر حامد منکرسی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین آمارها از اتصال متقابل پیام‌رسان‌های بومی به یکدیگر گفت: خوشبختانه از سوی اپراتورها استقبال خوبی از این طرح شده و شاهد اتصال پیامرسانه‌های بومی به طرح اتصال متقابل هستیم. می‌توان گفت به زودی دو پیام رسان جدید به طرح اتصال متقابل متصل می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ پیامرسان بومی قابلیت طرح اتصال متقابل را ایجاد کرده اند گفت: به منظور توسعه و افزایش خدمات ارزش افزوده جدید روی پیامرسانها فراخوانی منتشر کرده‌ایم و از بخش خصوصی نیز درخواست کردیم برای این منظور مشارکت کند.

منکرسی ادامه داد: خوشبختانه از این فراخوان استقبال خوبی شده و بیش از ۴۰ شرکت برای مشارکت اعلام آمادگی کرده‌اند. به این ترتیب تا ۱۵ تیرماه به شرکت‌ها فرصت داده شده که پیشنهادهای خودشان را ارائه دهند تا بتوانیم مشارکت‌های جدید را آغاز کنیم و سرویس‌های جدید و نوآورانه‌ای را روی بستر پیامرسانهای بومی ارائه دهیم.

وی در خصوص استقبال از طرح اتصال متقابل پیامرسان های بومی به یکدیگر گفت: استقبال مردم از طرح اتصال متقابل پیامرسان ها به یکدیگر خوشبختانه خوب بوده و تا به امروز بیش از ۹۰۰ هزار نفر از این قابلیت استفاده کرده‌اند که در دو ماه عدد قابل توجهی است و با طرحی که با مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد این عدد افزایش چشمگیری خواهد داشت.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا