اخبار سایت

رونق اقتصاد دیجیتال امارات با افزایش دسترسی شهروندان به اینترنت



رسانه‌های امارات متحده عربی از رونق اقتصاد دیجیتال این کشور در‌پی افزایش سرعت اینترنت و تسهیل دسترسی شهروندان به شبکه‌های اینترنتی، خبر دادند.

به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، گزارش سازمان تنظیم مقررات مخابرات و دیجیتال امارات متحده عربی حاکی از آن است که ۹۹ درصد از جمعیت این کشور به اینترنت متصل‌اند.

ماجد سلطان المسمار، مدیرکل این سازمان، درباره گسترش استفاده شهروندان امارات متحده عربی از اینترنت تاکید کرد: «این گزارش منعکس‌کننده چشم‌انداز دیجیتال در امارات متحده عربی و به‌ویژه سطح دسترسی دیجیتال در زندگی روزمره مردم یا هنگام دریافت خدمات دولتی و عمومی است.»

او بیان کرد که بر اساس «چشم انداز امارات ۲۰۳۱» و دستورالعمل‌های مقامات برای ایجاد تحول دیجیتال به‌عنوان یک ضرورت اقتصادی، این کشور همراه با تغییرات سریع در جهان پیش می‌رود.

 




در گزارش سازمان تنظیم مقررات مخابرات و دیجیتال امارات متحده عربی اعلام شده است که مردم این کشور از اینترنت برای اهداف مختلفی از‌جمله حضور در رسانه‌های اجتماعی، فعالیت‌های شغلی، تحقیق، آموزش، سرگرمی و خرید استفاده می‌کنند.

امارات متحده عربی در سال ۲۰۲۲ سرعت دانلود در گوشی‌های هوشمند را ۱۶۱.۱۵ مگابیت در ثانیه گزارش کرد. همچنین در این گزارش آمده است که پلتفرم دیجیتال یکپارچه که دسترسی عمومی به اطلاعات خدمات دولتی را فراهم می‌کند، در سال گذشته بیش از ۳۰ میلیون بازدیدکننده داشته است.

 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا