فناوری اطلاعات

ایرانسل و بانک ملت بر گسترش همکاری‌ها تأکید کردند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، روز گذشته شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، رضا دولت‌آبادی مدیرعامل، عباس اشرف‌نژاد قائم‌مقام مدیرعامل و عضو اجرایی هیئت‌مدیره بانک ملت و جمعی از مدیران این بانک، در ساختمان مرکزی ایرانسل، با دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، دو طرف ضمن بررسی روند تعاملات موجود، بر هم‌افزایی در خصوص افزایش گستره همکاری‌های دوجانبه برای تقویت زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال و خدمت‌رسانی بهتر به مردم، تأکید کردند.

مدیرعامل ایرانسل در این دیدار، با تأکید بر نقش مهم بانک ملت در شبکه بانکی گفت: بانک ملت یکی از بزرگترین بانک‌های کشور است و خوشبختانه شاهد همکاری‌های خوبی بین دو مجموعه در زمینه ارائه زیرساخت‌های دیجیتال به مردم و کسب‌وکارها هستیم.

عباسی‌آرند با اشاره به سرویس کیف پول سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، با بیان اینکه تسهیل فرایندهای مالی، از جمله فرایندهای مربوط به دریافت و پرداخت وجوه، از جمله مهمترین نیازهای کسب‌وکارهای دیجیتال است، افزود: در صورت رفع برخی موانع موجود، ایرانسل، به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، آمادگی دارد تا سرویس کیف پول خود را در اختیار کسب‌وکارهای مختلف دیجیتال قرار دهد.

ایرانسل و بانک ملت بر گسترش همکاری‌ها تأکید کردند

مدیرعامل بانک ملت نیز در این دیدار تأکید کرد: تنها بانک در شبکه بانکی کشور هستیم که بانکداری اسلامی را به طور کامل پیاده‌سازی کرده‌ایم و در این راستا، توفیقات قابل توجهی را به دست آورده‌ایم. همچنین در زمینه بانکداری دیجیتال و تحول دیجیتال در نظام بانکی، اقدامات قابل توجهی توسط بانک ملت انجام شده که مسلماً با همکاری مجموعه ایرانسل که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تحول دیجیتال در ایران است، امکان ارائه هر چه بهتر این خدمات وجود خواهد داشت.

دولت‌آبادی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط ایرانسل در ایجاد زیرساخت‌های دیجیتال در کشور، افزود: ایجاد شبکه ارتباطی پهن‌باند و نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، از جمله اقدامات قابل تقدیر ایرانسل است و بانک ملت آمادگی دارد با گسترش همکاری دوجانبه با استفاده از این زیرساخت ارتباطی، خدماتی با کیفیت بیش از پیش به مشتریان بانک ملت و ایرانسل ارائه شود.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا