اخبار سایت

چهار نکته مهم برای داشتن اقامتی بهتر در هتل


صاحبان هتل آرزو می‌کنند مهمانان هیچ گاه در طول اقامت خود متوجه ایرادات و کاستی‌ها نشوند، اما eShores نکاتی را به مهمانان گوشزد کرده تا با خیالی آسوده‌تر در هتل اقامت داشته باشند.

کتری را چک کنید
کارشناسان eShores توصیه می‌کنند هنگام اقامت در هتل وسایل مرتبط با نوشیدنی‌ها به ویژه کتری برقی را بررسی کنید.

این دستگاه که برای تهیه سریع نوشیدنی‌های گرم استفاده می‌شود، ممکن است شگفتی‌های غیرمنتظره‌ای را برای مهمانان به ارمغان بیاورد، چرا که پرسنل نظافت هتل اغلب آن را نادیده می‌گیرند.

تکمیل زودهنگام فرآیند دریافت اتاق
یکی از توصیه‌های کارشناسان eShores بر اساس تحقیقات انجام‌شده در این مطالعه، این است که مهمانان فرآیند دریافت اتاق (چک این) را در اسرع وقت تکمیل کنند زیرا اکثر هتل‌هایی که اقامتگاه‌هایی با قیمت متوسط ​​ارائه می‌دهند، اغلب در صورت تأخیر متقاضیان، رزرو را لغو می‌کنند.

کاری که این هتل‌ها انجام می‌دهند این است که برای اتاق رزرو جدیدی را ثبت می‌کنند و مهمان قبلی اگر بیش از حد لازم در رسیدن به هتل تاخیر داشته باشد، رزرو خودش را از دست می‌دهد.
 

هشدار مخصوص گیاهخواران
هشدار جالب کارشناسان eShores در این مطالعه این است که گیاهخواران بهتر است از سفارش سبزیجات پخته در وعده صبحانه اجتناب کنند.

گیاهخواران فکر می‌کنند که با سفارش سبزیجات در وعده صبح هیچ گونه ناخالصی غذاهای حیوانی در غذایشان نخواهد بود، اما طبق شهادت کارمندان تعدادی از هتل‌ها، آشپزها معمولاً برای سبزیجات صبحانه، از سبزیجاتی که قبلاً در طبخ غذاهای گوشتی پخته، استفاده می‌کنند.

تمیز کردن دستی مبلمان
eShores به مهمانان هتل توصیه کرد برای تمیز کردن کشوهای کنار تخت‌ها از دستمال‌های ضدعفونی‌کننده آنتی باکتریال استفاده کنند چرا که در اکثر هتل‌ها، سرویس نظافت اتاق به سرعت بین اتاق‌ها می‌چرخد ​​و زمان کافی برای تمیز کردن کامل تعدادی از نقاط و سطوح مبلمان و رختخواب وجود ندارد.

منبع: العین

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا