فناوری اطلاعات

رسیدن ساوند کلاد به سودآوری به بهای اخراج ۸ درصد از کارمندان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، آگوست سال ۲۰۲۲ میلادی شرکت ساند کلاد ۲۰ درصد پرسنل خود را به دلیل وضعیت اقتصادی چالش برانگیز اخراج کرد. این درحالی است که شرکت های بزرگتری مانند گوگل، متا، آمازون و غیره برای کاهش هزینه ها تعداد بیشتری از کارمندان خود را اخراج کردند.

اکنون ساوند کلاد نیز اعلام کرده ۸ درصد کارمندانش را اخراج می کند و به کارمندان اعلام کرده کاهش نیرو تصمیمی چالش برانگیز اما حیاتی برای تضمین سلامت کسب و کار و دستیابی به سود در سال جاری میلادی است.

در مرحله پیشین اخراج کارمندان در ۲۰۲۲ میلادی نیز همین اهداف ذکر شده بود تا شرکت در مسیر سودآوری قرار گیرد. اکنون به نظر می رسد مرحله جدید کاهش نیرو نیز گام بعدی همین طرح باشد. این شرکت به نشریه بیلبورد اعلام کرده شرکت امیدوار است در سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ میلادی سودآور باشد. مدیریت این شرکت نیز مشغول مذاکره با سرمایه گذاران جدید است.

اخراج کارمندان ساوند کلاد در ادامه روندی است که اخیرا در شرکت های فناوری مختلف دیده می شود، این شرکت در واقع از مدتی قبل مشغول کاهش نیرو بوده است. ساوند کلاد علاوه بر اخراج کارمندان در سال گذشته میلادی در ۲۰۱۷ نیز ۴۰ درصد پرسنل خود را اخراج کرد.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا