فناوری اطلاعات

ارائه بسته‌های ویژه توسط همراه اول برای اربعین ۱۴۰۲



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور رفاه حال زائرین اربعین حسینی، ضمن معرفی بسته های رومینگ ویژه پیاده روی اربعین، تعرفه ویژه (کاهش یافته) رومینگ عراق شامل «مکالمه»، «پیامک» و «اینترنت همراه» مشترکان خود را اعلام کرد.

بر این اساس از روز یکشنبه ۲۹ مرداد (۳ صفر) تا شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ (۳۰ صفر)، تعرفه مکالمه مشترکان همراه اول با شماره های ایرانی و عراقی دقیقه ای ۱۳۷۰۰ تومان، مکالمه دریافتی دقیقه ای ۱۲۷۰۰ تومان، ارسال پیامک به شماره های ایرانی ۳۰۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۱۵۰ تومان محاسبه می شود که در تمامی موارد نسبت به متوسط تعرفه کمپین عرفه تا اربعین با کشور عراق تخفیف داده شده است.

همراه اول خطاب به تمامی مشترکان خود که قصد عزیمت به کشور عراق در بازه زمانی مذکور را دارند، توصیه کرده که از بسته های ویژه اربعین که مقرون به صرفه تر از تعرفه های معمولی و خرید سیمکارت های عراقی به مناسبت این ایام است، استفاده کنند. همچنین با توجه به استقبال زائرین عرفه و محرم از بسته نامحدود کمپین عرفه تا اربعین، علاوه بر عرضه مجدد این بسته، ۴ بسته ۷ روزه و یک بسته ۱۴ روزه، ویژه ایام اربعین تدارک دیده شده است.

بسته ویژه یک گیگابایت اینترنت ۷ روزه به قیمت ۱۰۰ هزار تومان، به عموم زائرین کم مصرفی که قصد سفر به عراق دارند و خواهان انجام امور ارتباطی خود فقط با اینترنت هستند، پیشنهاد می شود. همچنین بسته ۳۰۰ مگابایتی با قیمت ۳۳ هزار تومان، جهت استفاده مشترکانی که میزان مصرف اینترنت شان بسیار کم است، توصیه می شود.

از دیگر بسته های مناسب مشترکان کم مصرف، بسته ۱۰ دقیقه مکالمه و ۱۰۰ عدد پیامک هدیه است که قابلیت استفاده در ۷ روز و با قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه می‌شود که مخصوص کسانی که گوشی ساده دارند و یا علاوه بر بسته اینترنت، نیاز به حجم کمی از مکالمه یا پیامک را دارند، طراحی شده است.

بسته ۷ روزه ۲ گیگابایت اینترنت به همراه ۲۰ دقیقه مکالمه هدیه و ۲۰۰ عدد پیامک هدیه هم به آن دسته از مشترکانی که علاوه بر اینترنت به مکالمه و پیامک هم نیاز دارند، پیشنهاد می شود که قیمت آن ۲۵۰ هزار تومان است.

بسته ویژه دیگری که همراه اول برای زائرین پرمصرف اینترنت تدارک دیده و بازه زمانی مصرف آن ۱۴ روزه است، بسته ۵ گیگابایت اینترنت است که به قیمت ۳۶۰ هزار تومان عرضه می شود.

نحوه خریداری بسته های ویژه اربعین به چهار روش «مراجعه به فروشگاه همراه اول به نشانی Shop.mci.ir» «، «اپلیکیشن همراه من»، «شماره گیری کددستوری ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ مربع» یا «مراجعه به دفاتر مستقر در پایانه های مرزی و ترمینال سلام» فراهم شده است.

اپراتور اول تلفن همراه کشور با در اختیار داشتن ۲۶۸ قرارداد رومینگ بین المللی با اپراتورهای خارجی در ۱۱۲ کشور جهان، به تمامی زائرین اربعین و مسافران عراق که قصد دارند با سیمکارت همراه اول خود به این کشور سفر کنند، پیشنهاد داده است که در بازه زمانی اجرای این کمپین، پیش از خروج از کشور یا در حین سفر خود از بسته های ویژه و مقرون به صرفه همراه اول استفاده کنند.

ضمن اینکه با همراه داشتن سیمکارت ایرانی و فعال کردن سرویس رومینگ با کددستوری ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۱ مربع (#۲۹۱۱*۱۰*) دسترسی به وب سایت ها، اپلیکیشن ها و بانک های ایرانی و انجام عملیات بانکی برای زائرین به آسانی، فراهم خواهد بود.

همچنین دسترسی رایگان (حتی در عراق با رومینگ همراه اول) به اپلیکیشن همراه اول (همراه من)، وب سایت و فروشگاه آنلاین همراه اول، جهت خرید شارژ و پرداخت قبوض و وصول میاندوره در اختیار زائرین است. گفتنی است روشن کردن گوشی تلفن همراه هزینه نداشته و دریافت پیامک حتی رمز دوم بانکی نیز رایگان است.

شایان ذکر است تمامی بسته های طراحی شده، قابلیت استفاده بر روی شبکه هر سه اپراتور زین “Zain”، آسیاسل “Asiacell”و کورک “Korek” را دارد و با توجه به ارزان تر بودن قیمت خدمات همراه اول نسبت به سیمکارت اپراتورهای عراقی و عدم نیاز به استفاده از ارز برای خرید سیمکارت ایرانی، زائرین ایرانی نسبت به امر برقراری ارتباطات خود دغدغه نخواهند داشت.

امسال نیز همراه اول علاوه بر تقویت شبکه خود در کلیه مسیرهای تردد زائرین و پایانه های مرزی و با استقرار دفاتر خود در باشماق و تمرچین و همچنین احداث موکب هایی در ترمینال سلام فرودگاه امام (ره) و مرزهای چهارگانه شلمچه، چذابه، خسروی و مهران به خدمت رسانی و راهنمایی دقیق زائرین خواهد پرداخت.

جهت تسهیل بیشتر برای زائرین، گروهی از کارشناسان همراه اول در قالب خادمین، در کشور عراق و در مسیر پیاده روی اربعین به شرح صحن حضرت زهرا(س( و موکب حضرت زهرا(س) در شهر «نجف»، عمودهای ۱، ۲۰۲، ۵۴۶، ۸۲۸ و ۱۱۲۰ در «طریق»، سید جوده، باب بغداد، تل زینبیه، حرم حضرت عباس(ع)، حرم امام حسین(ع)، بین الحرمین (ستاد گمشدگان) و شارع روضتین در شهر «کربلا» و همچنین شهرهای کاظمین و سامرا حضور خواهند داشت تا به سؤالات و مشکلات احتمالی زائرین در این ایام رسیدگی کنند.

در راستای توسعه سرویس های دیجیتال، زائرین اربعین می توانند امسال از ربات راهنمای دیجیتال زائر به صورت رایگان در سفر خود استفاده و تمامی راهنمایی های لازم برای رفع مشکلات رومینگ را دریافت کنند. برای دستیابی به این خدمت، زائرین می توانند به نشانی bot.mci.ir/iraq مراجعه کنند.

همراه اولی ها می توانند تمامی اطلاعات و کاتالوگ دیجیتال خدمات به زائرین به همراه نکته های مدیریت هزینه و افزایش امنیت سفر را فقط از طریق مراجعه به صفحه اربعین همراه اول به نشانی mci.ir/roaming-iraq پیگیری کنند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا