وردپرسووکامرس

آموزش تکمیل فرم درخواست درگاه اینترنتی از بانک ها


پس از اینکه شما فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید به درگاه اینترنتی برای پرداخت هایتان نیاز دارید. برای دریافت درگاه اینترنتی پس از مراجعه به بانک باید فرم درخواست درگاه اینترنتی از بانک را پر نمایید. این فرم شامل اطلاعاتی است که مربوط به مشخصات فردی و فنی سایت شماست.

مشخصات فردی که مربوط به اطلاعات هویتی و منحصر بفرد هر شخص از قبیل نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره شبا تسویه، بانک عامل و … است که به شخص شما مربوط می شود. اما اطلاعات فنی این فرم شامل مواردی مانند تکنولوژی وب سایت، آدرس callback، پورت callback، پورت پایگاه داده و نوع سرور می باشد که در ادامه هر یک را بررسی خواهیم کرد.

در آموزش تکمیل فرم درخواست درگاه اینترنتی از بانک ها با ووکامرس همراه باشید 🙂

آموزش تکمیل فرم درخواست درگاه اینترنتی از بانک ها

برای پر کردن صحیح فرم درخواست درگاه اینترنتی موارد زیر را حتما مطالعه کنید.

آدرس callBack سایت چیست؟

با توجه به اینکه در فروشگاه ساز ووکامرس آدرس callback به صورت داینامیک و خودکار تولید می‌شود، شما آدرس callback را برابر با آدرس سایت خود قرار دهید.

پورت callBcack

پورت کال بک را بطور پیشفرض 80 قرار دهید. اگر فرم قابلیت درج 2 پورت را داشت 443 را نیز در گزینه بعدی وارد کنید. (80 برای http و 443 برای https است)

تکنولوژی وب سایت

اگر سایت شما وردپرسی یا فروشگاه ووکامرسی است تکنولوژی وب سایت‌تان PHP می‌باشد.

پورت پایگاه داده

پورت پایگاه داده را برابر صفر یا 80 قرار دهید.

نوع سرور

نوع سرور را با مقدار لینوکس پر کنید.

 

نکته: توجه داشته باشید که پر کردن این گزینه ها برای آمار و اطلاعات غیرضروری است. تنها موارد حیاتی و تکمیل اطلاعات فنی فرم درگاه اینترنتی آدرس سایت و IP سرور شماست.

 

امیدواریم از آموزش تکمیل فرم درخواست درگاه اینترنتی از بانک ها لذت برده باشید. اگر تجربه یا نظری در رابطه با این آموزش دارید می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ووکامرس فارسی گردآوری شده و صرفا چهت اگاه سازی است.

منبع: سایت ووکامرس فارسی

دکمه بازگشت به بالا