فناوری های نوین

پشتیبانی نظام‌مند افراد و گروه‌های نخبگانی در قالب وقف و خیریه



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، فرشاد سلیمانی در حاشیه برگزاری نشست هم‎اندیشی با معاونان ادوار مختلف معاونت توسعه بنیاد ملی نخبگان، ضمن اشاره به ضرورت هدایت و نظارت بر عملکرد اعتبارات، تنظیم امور محاسباتی و رسیدگی به‌ صورت‌حساب‌ها، اسناد و گزارش‌های مالی بنیاد، گفت: یکی از راهکارهای توسعه منابع و همچنین مدیریت صحیح آن، استفاده از تجربیات مسئولین سابق است.

سلیمانی ادامه داد: بحمدلله مسئولین بنیاد نخبگان در دوره های مختلف مدیریتی همواره به دنبال گسترش خدمت به جامعه نخبگانی بوده اند و تجارب مفیدی در این راستا به دست آمده است.

وی در ادامه به نقش مثبت و ضرورت مشورت‌گیری از مسئولان خدوم گذشته اشاره کرد و گفت: در این راستا از معاونین سابق و اسبق توسعه و مدیریت منابع دعوت شد تا در کارگروه مشورتی این معاونت ضمن در اختیار قرار دادن تجربیات موفق قبلی، راهکارهای را برای هر چه بهتر شدن ارائه خدمات به نخبگان پیشنهاد دهند.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان در ادامه با اشاره به نقش تنظیم‌گری و راهبری ارتباطات بنیاد با مراجع قانونی و سیاسی، اداری و اجتماعی نیز گفت: ساماندهی و گسترش جذب منابع پایدار برای پشتیبانی نظام‌مند افراد و گروه‌های نخبگانی در قالب وقف و خیریه از دیگر اقداماتی است که در دستور کار معاونت توسعه قرار دارد.

سلیمانی در پایان ضمن تشکر از پذیرش دعوت از سوی معاونین سابق و اسبق، از ایشان درخواست کرد تا به صورت مستمر در کارگروه مشورتی حضور یافته و به ارایه نقطه نظرات بپردازند. در این جلسه آقایان دکتر اردوخانی، دکتر موسوی، دکتر چیت‌ساز و دکتر احسانی حضور داشته و از تجربیات خود در بنیاد سخن گفتند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا